פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת ביטוח על מכשיר סלולרי בהסדר של חברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
מתם חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב25.3 במרץ ערב פסח רכשתי מכשיר סמסונג 3 מיני בחנות אייבורי בחיפה.במסגרת הסכם של מקום עבודתי עם חברת אורנג אני זכאי לביטוח על המכשיר רק אם הוא תואם בגירסת החומרה שלו את מה שאורנג רוצים.נציג השירות בחנות לא ידע אם המכשיר שלהם מתאים להסדר פניתי לשירות הלקוחות של אורג מיד והם אמרו שאין בעעיה.נסעתי מיד למרכז שירות של אורנג במתם לאשר את ניתוק הזיקה וקבלת האחריות.נציגת השירות לא ביקשה ממני להשאיר את המכשיר לבדיקה כמתחייב ורק מילאה את פרטי החוזה החדש ואמרה שהכל בסדר.לא הייתי שקט ופניתי מספר פעמים לשירות לקוחות של אורנג לוודא שיש אחריות על המכשיר וב17.4 קיבלתי אפילו אישור אסמכתא שהכל בסדר ויש ביטוח.ב28.4 פניתי שוב לשירות לקוחות ואז הם אמרו שאין לי אחריות על המכשיר כל עוד הוא לא נבדק אצלם.איפה הם היו כל החודש הזה?אם לא הייתי פונה אליהם ביוזמתי זה כן היה מבוטח?הבאתי את המכשיר לבדיקה וכמובן שהמכשיר לא מתאים להם מבחינת הגירסא ולכן אין לי עליו אחריות.אז בגלל שעברו יותר מ14 ימי עסקים אין לי אפשרות להחזיר אותו להיכן שקניתי,וכל זאת בגלל הטעייה של אורנג לכל אורך הדרך.בנוסף אורנג חייבה אותי על סך 100 שח על הבדיקה-שהיא למעשה לחיצה על כמה מקשים.לכן אני דורש מאורנג כן לבטח לי את המכשיר כי הם הטעו אותי בעוד שאני מנסה מספר פעמים על דעת עצמי לוודא שהכל בסדר.אז על כל זה מענישים אותי?מי לא היה כאן בסדר אני או אורנג.
למרבית הצער עולה ועושה רושם מכל זה שאנשים ישרים תמיד נענשים ונדפקים ואילו שקרנים ורמאים תמיד מרוויחים???
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
להעניק לי את הביטוח על המכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
דנה צביאט - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 280513 שוחחתי עם מר שפונד והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה