פרטי התלונה

תלונות דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות, הצטרפות כמנוי פסקל לחברה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ראש העין 48104 ת.ד 473 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע ב-5 ליולי התקשרתי בשעה 8:30 בבוקר לשירות לקוחות כביש 6, כל מה שרציתי זה לבקש מנציגה נחמדה לחדש את הפעלת הפסקל (מכשיר חיוב שנמצא ברכב) לאחר שקיבלתי רכב חדש. הנציגה לא ענתה ואחרי חמש דקות של המתנה הועברתי למוקד השארת הודעה טלפונית, אחרי שהנציגה במוקד הטלפוני הסבירה לי שהיא רק לוקחת הודעות וידאגו לחזור אליי עד מחר השבתי לה שאני אנסה את מזלי שוב בשעות הצהריים. כשהתקשרתי שוב בצהריים והועברתי שוב לנציגה להשארת הודעה ושיחזרו אליי, סירבתי שוב והבטחתי לנסות את מזלי מחר בבוקר תוך כדי הירהורים ומחשבות על איזה מזל יש לי ואיך תמיד דופקים אותי.
עבר יום ועוד יום והגעתי למוקד הטלפוני להשארת הודעה מה שגרם לי כבר לתהות האם יש באמת מוקד לכביש 6? כמה עובדים יש במוקד? האם הם מספקים שירותים חדשים אשר בגללם יש עומס בדיוק השבוע?
אחרי כמה ימים או ליתר דיוק ביום רביעי נשברתי והשארתי הודעה, אפילו ביקשתי שיתקשרו אליי בהקדם.
כעבור 11 שעות התקשרה אלי נציגה מכביש 6 ושאלה לשלומי, אחרי שהסברתי לה שאני מבקש לחדש את הפסקל על הרכב החדש שקיבלתי היא אמרה לי שהיא לא יכולה לעזור לי ושזה חורג מגבולות סמכותה, בשביל זה היא אמרה לי בגאווה יש את מוקד הצירופים, שם תוכל לקבל מענה לדרישותיך. מוקד הצירופים עובד בין השעות 8:00-16:00, אחרי שכבר "נקשרתי" לנציגה (בשיחת טלפון) העזתי לשאול אותה מדוע אחרי כל מה שעברתי אני צריך להתקשר שוב ולעבור את אותה פרוצדורה, היא השיבה אני עניתי ואחרי תחנונים ובקשות היא בדקה עם מנהל והבטיחה שבאופן חריג יחזרו אליי מחר (יום חמישי).
בלי להרחיב על כך שלא חזרו ביום חמישי, התקשרתי הבוקר (יום א') והמתנתי במוקד צירופים (מעט זמן יחסית, אני לקוח עיסקי).
במוקד ענתה לי נציגה שאמרה שהיא לא יכולה להעביר את הפסקל על שמי מכיוון שהרכב מופיע להם על שם אחר ושאני צריך לבדוק את זה ולטפל בזה, למרות שביקשתי והתחננתי שיחייבו אותי ורק אותי היא לא הסכימה. אני ביקשתי לדבר עם מנהל, היא הבטיחה שהוא יחזור אליי מחר...מה אתם אומרים יש מנהל בכביש 6 שיכול לטפל בבקשה המורכבת שלי???
כספי סוג הנזק :
שינוי אירגוני, התיעלות. פתרון נדרש :

דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה