פרטי התלונה

תלונות דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוד שערוריה!!! החלפתי מספר רכב ושלחתי פקס (אי אפשר להשיגם בטלפון) ובכ"ז חוייבתי על רכב ישן שאינו ברשותי! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏21 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
זוהי תלונה לגבי חשבון מספר 2820912.
תלונתי היא על התנהגות בריונית של החברה המפעילה את כביש 6.

במרץ 2009 החזרתי רכב ליסינג בעקבות סיום עבודתי בחברה בה עבדתי. בתאריך 2-אפריל-2009 שעה 13:12 שלחתי פקס להנהלת כביש 6 ובו ביקשתי להסיר מהמנוי שלי בכביש 6 את רכב הליסינג שהחזרתי.
את הפקס שלחתי לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים בטלפון, במשך מספר שעות רצופות וללא הצלחה! להשיג את שירות לקוחות של כביש 6 ולהודיע על בקשתי כנ"ל.

להפתעתי בתחילת יולי 2009 קיבלתי חשבונית מכביש 6 ובה חיוב של חשבוני לגבי הרכב שכבר לא היה ברשותי ואשר הודעתי על החזרתו לחברת הליסינג כאמור לעיל בתחילת אפריל. בברור שערכתי עם כביש 6 (למה בכלל צריך בירור נוסף עבור תאריכי הנסיעה בגינם נעשה החיוב!!!) - שוב לאחר ניסיונות רבים להשיגם בטלפון – התברר כי החיוב היה בגין נסיעה של הרכב האמור בכביש 6 בתאריך 21-יוני-2009 – זמן רב לאחר שהודעתי לחברת כביש 6 על כך שהרכב האמור אינו ברשותי יותר.
לתדהמתי התברר לי כי הפקס ששלחתי (כמו פקסים רבים דומים של לקוחות כביש 6), לא טופל ע"י שירות הלקוחות של החברה בטענה מוזרה שהפקס לא התקבל כביכול (טענה החוזרת על עצמה פעמים רבות לגבי פקסים ששולחים לקוחות כביש 6 לשירות הלקוחות של החברה!!!), ושעליי היה לוודא את קבלת הפקס על ידם! (כיצד? בעזרת טלפון שלא עונים עליו? אולי בעזרת משלוח פקס נוסף?!).
כאשר ביקשתי מנציגת השירות לוודא הגעת הפקס באמצעות התאריך והשעה המדויקת (כולל הדקה!!!) בה נשלח הפקס, היא ענתה משהו בסגנון: "מה? אנחנו נחפש בין מאות פקסים שמגיעים אלינו כל יום?" (מעניין! כל דקה מגיעים אל חברת כביש 6 מאות פקסים?!).

כאשר אמרתי כי ברשותי מסמך רשמי מחברת הליסינג המאשר את החזרת הרכב בתחילת מרץ 2009, וכי אוכל להעביר לשירות הלקוחות של כביש 6 עותק ממסמך זה, דחתה נציגת השירות את הצעתי והציעה לי במקום זאת לבקש מחברת הליסינג כי ייטלו על עצמם את תשלום החשבונית.

לאחר מכן כשהתקשרתי לחברת הליסינג, כמובן שחברת הליסינג לא נטלה על עצמה את תשלום החשבונית, אלא ענתה משהו בסגנון: "זה לא עניין שלנו, זה עניין שלך מול כביש 6, ונראה מה אפשר לעשות". וכי למה להם להתאמץ לשלם חשבון שלהם כאשר יש להם את בריון כביש 6 הגובה את התשלום ממישהו אחר?!!!

אם התנהגות בריונית שכזו היא בחסות החוק ו/או תנאיי ההתקשרות אזי יש לשנות את החוק ו/או תנאיי ההתקשרות ומיד!!! - כי אין שום פרופורציה בין ההגנות שחברת כביש 6 נוטלת לעצמה בחסות החוק לבין הסעדים העומדים לרשות לקוחותיה. ואם ההתנהגות כנ"ל אינה בחסות החוק אזי יש לבוא חשבון ומיד עם חברת כביש 6 ולתקן את המעוות.
כספי סוג הנזק :
החזרת החיוב שבוצע בחשבוני בתחילת יולי 2009 פתרון נדרש :

דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
שוראקי עמנואל שם ותפקיד:
הגעתם בטעיות לחברת דרך ארץ בטחון בעמ,אנא פנו לחברת דרך ארץ הייויז תגובה:
כנל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה