פרטי התלונה

תלונות דרך ארץ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אי שם בדצמבר נסעתי בכביש 6 מנהרייה להוד השרון וחזרה
את החיוב על כך קיבלתי רק ב-7.3 יחד עם הודעת קנס פיגורים של 30 וקצת שקלים.
זו פעם שניה שזה קורה ולפי חוק דרך ארץ בפעם השניה לא מחזירים כסף עד לועדת ערער, תלונה וכו מול מחלקת שירות לקוחות.
הסברתי לנציג, מנהל מעל נציג ולמנהל מעל מנהל מעל נציג את העניין ולא קיבלתי תשובה מספקת. בקשתי היא מעבר למחיקת הקנס (את החשבון אשלם כמובן) הוא שזה לא יחזור שלישית. לא יכול להיות שאני משלם קנס על חשבון שהגיע בחודשיים איחור ולכן כבר נגרם קנס פיגור. הציעו לי לעשות מנוי והסכמתי כי זה יפתור את הבעיה אבל בתנאי שימחקו את הקנס (הציעו 50 אחוז מחיקה...). לא הסכמתי לכך.
יש לציין כי בפעם הקודמת שזה קרה עלינו על בעיה שאני רשום במספר 9 דירה 3 ברחוב בו אני גר במקום מספר 3 דירה 9. הבטיחו לתקן בזמנו את העניין ומחקו את הקנס שהצטבר אז (אני שילמתי מה שצריך על המקום כמובן). הפעם נאמר לי כי במשרד הרישוי יש את הטעות בכתובת ועליי לתקן זאת (אני אעשה זאת אבל למה רק עכשיו זה נאמר לי???). בקיצור - מעט גמישות גם מהצד השני והעניין נפתר.
אשמח לתת פרטי טפסים ועוד מידע במידת הצורך
תודה רבה
אורי ש.
0523893506

דרך ארץ שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה