פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תקלה שנגררת כבר חצי שנה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
מאז שנכנסנו לבית החדש, הטכנאי עשה עבודה עלובה ורעועה בהתקנת הקו. כבר באותו יום התקשרתי להתלונן ולבקש שיתקנו אך לא קבלתי מענה. חצי שנה אנו משלמים על אינטרנט שבקושי מתפקד וקו שרוויי בתקלות, עוברים מנהל אחר מנהל בשירות התמיכה הטכנית שמבטיח "אל תדאג, עוד לא דיברת איתי, סמוך עלי, אני אשלח טכנאי, אני אוודא שהכל יעבוד אחכ" וכו'... עד היום התקלה לא נפתרה ומיותר לציין שאף אחד מאותם מנהלים "איכפתיים" לא חזר אלי לאחר מכן לוודא שאכן נפתרה התקלה. תודה מיוחדת לזאב מצוות התמיכה הטכנית, אתה מקסים, באמת.

אנו מנהלים בבית שלנו שני עסקים, ולכן אובדן ההכנסה המצטבר מאי האמינות של הקו והאינטרנט מוערך בעשרות אלפי שקלים. לכך נצרף תשלומים גבוהים לבזק לאורך חודשים, תשלום במקביל על אינטרנט סלולרי כשכבר איבדתי את האמון בבזק, ושעות רבות שהתבזבזו על טכנאים במקום לבלות עם הלקוחות שלי ולהרוויח כסף.

לסיכום, פשוט מעליב.
עלבון סוג הנזק :
כנראה שרק תביעה תעמיד אותם במקום. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה