פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור רב בהגדלה ל 3 פאזות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏מרץ ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 7/3/2012 הזמינו הורי את ההגדלה שבנדון מס' הזמנה: 44462746
אני טיפלתי מטעמת בהזמנה מול חברת חשמל.
מההתחלה עדכנתי את המוקד כי המונה הנוכחי נמצא בתוך הבית וביקשתי שישלחו את מחלקת חיבור לבתים לפני הבדיקה עצמה.
למרות אין ספור טלפונים הבדיקה הגיע כמובן לפני מחלקת חיבור לבתים וכל זאת לאחר כחודשיים וחצי.
וכמובן שאז הבודקים ביקשו שמחלקת חל"ב תגיע.
בקיצור הזמנה שחברת החשמל התחייבה לסיים בתוך חודשיים הסתיימה השבוע (כמעט שלושה חודשים מאז ההזמנה).
הדבר גרם לנו להפסד כספי שכן החשמלאי אותו הזמנו הגיע פעמיים לשתי עבודות שונות ולא פעם אחת.
וכן לסבל מיותר שכן לא יכולנו להתקין מזגן בכל הפרק זמן הזה.
עגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר את קבלת התלונה. תגובה:
התלונה תבדק ותטופל במח' התלונות של מחוז הדרום בחברת החשמל ובסיום הבדיקה תשלח התשובה ישירותלמלין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה