|
|
|
|
|
|
"ערך מוסף"בחיובי חשבון |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
1.לאחר 42 דקות שיחה עם נציג שירות נמסר שהחברה מחייבת ראשית על חיובים של גיבוי ואחסון ו"סקיורטי" על סך:230 ש"ח לחודש ולא ניתן לבצע זיכוי עד לאישור מנהל...ומנהל עפ"י השירות שלהם לדברי המוקדנית לא יכול לדבר עם לקוח לפני 48 שעות (למרות דרישה של 8 פעמים לדבר עם מנהל לא הועבר שיחה למנהל)
***ממתין עוד 48 שעות כנראה שמחזור לפרסם התקדמות באתר
|
כספי |
סוג הנזק : |
1.החזר כספי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|