פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"ערך מוסף"בחיובי חשבון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
1.לאחר 42 דקות שיחה עם נציג שירות נמסר שהחברה מחייבת ראשית על חיובים של גיבוי ואחסון ו"סקיורטי" על סך:230 ש"ח לחודש ולא ניתן לבצע זיכוי עד לאישור מנהל...ומנהל עפ"י השירות שלהם לדברי המוקדנית לא יכול לדבר עם לקוח לפני 48 שעות (למרות דרישה של 8 פעמים לדבר עם מנהל לא הועבר שיחה למנהל)
***ממתין עוד 48 שעות כנראה שמחזור לפרסם התקדמות באתר
כספי סוג הנזק :
1.החזר כספי. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה