פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מינוי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏23 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אני משלם עבור 3 סוגי מנוי , אחד מהם עבור ביתי ,מכיוון שהיא החלה לשלם בעצמה , ביקשתי לבטל את המנוי וכן לקבל פירוט חיובים למייל . התשובה שקיבלתי -"ניר: אני מבין יצחק רשום לי בבקשה את מספר הטלפון העדכני שלך ונציג בכיר יצור אתך קשר עד 24 שעות להמשך טיפול"
כמובן שאיש לא טורח לחזור אלי וכל פנייה מתחיל סבב חדש!- אני לא מוכן לקבל תשובה כזו- כשפתחתי חשבון טופלתי ע"י פקיד רגיל ולא הועברתי לבכיר!.
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה