פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מהסכם תשלום וגביית תשלום מוגזם נושא התלונה:
כדורי הילה שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום לכם,
בתאריך 13.2.14 התקשרתי לנטויז'ן במטרה לחבר את אבא שלי לאינטרנט באמצעותם.
בשיחה שערכתי עם אלירן הוא הבטיח לי שינתק את אבא שלי מהספק הקיים - בזק, שאבא שלי לא ישלם 3 חודשים ראשונים כלום ושהתשלום לחודש יהיה 25 ש"ח.
לאחר כחודשיים, אבא שלי שם לב שבזק ממשיכים לגבות ממנו כסף - 50 ש"ח לחודש ושלמרות שהובטח לו שלא ישלם כלום במשך 3 חודשים נגבה ממנו תשלום של 35 ש"ח - שהוא בכל מקרה גבוה מהסכום עליו סוכם בשיחה - 25 ש"ח.
יש בידי הקלטה של השיחה ובה מצויינות כל ההבטחות שלעיל.
בשיחה שערכתי לפני החג הובטח לי שיחזרו אלי. כתבתי גם מייל לשירות הלקוחות של נטויז'ן בעניין. לא קיבלתי תשובה מאף נציג של נטויז'ן בעניין.
לאור השירות הגרוע והגבייה המוגזמת החלטתי לנתק את אבא שלי מנטויז'ן וכך עשינו לפני חג הפסח.
היום בבוקר - 22.4.14 התקשרתי שוב. דיברתי עם נציג בשם סטאס, שבדק וחזר אלי ואמר לי שהוא לא יכול להחזיר לי את הכסף שאני מבקשת. - 100 ש"ח עבור התשלום המיותר לבזק וכן התשלומים שגבו ממנו במהלך החודשיים.
הודעתי לו שאני מתכוונת להגיש תלונה בבית משפט ולאחר מספר דקות הוא חזר אלי ואמר שיעביר אותי למישהו שיכול לטפל בעניין. המתנתי דקות ארוכות על הקו ומשלא קיבלתי אף אחד ניתקתי את השיחה.
מספר הפניה הוא 213911293.
זוהי חוצפה ממדרגה ראשונה להבטיח הבטחות ברורות ולהפר אותן ולהתנער מהן לאחר מכן.
השירות של נטויזן הוא מתחת לכל ביקורת.
אני זו שמטפלת בעניין כיוון שאבא שלי אדם מבוגר ואינו שומע טוב.
בתודה, הילה כדורי
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה