פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ללא ידיעת הלקוח נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר תקופה של שנתיים אני מחוייבת ע"י 013 נטוויז'ן בכרטיס האשראי שלי כ20 ש"ח כל חודש. ניסיתי להשיג את שירות הלקוח מס' לא מבוטל של פעמים ללא הצלחה והמתנה מירבית של כמעט שעה כל פעם.
לא הצלחתי להשיג את שירות הלקוחות על מנת לעשות בירור על מה בעצם אני מחוייבת. אינני משתמשת בשירותי החברה בשום צורה שהיא.
אשמח לעזרה להשגת החברה והחזר על כל הכספים שנגבו ממני.

המון תודה,
שני
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה