פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פעולות לא חוקיות של אילנה ***, אחראית פניות הציבור נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3.8.14 התקשרה אליי גברת אילנה ***, אחראית פניות הציבור בנטוויז'ן, ממספר חסוי (זאת לאחר חקיקת החוק האוסר זאת) כדי לברר פרטים אודות תלונתי אודות התנהלותה של אילנה ***. גברת *** ניתקה את השיחה, כאשר הבהרתי לה שלא היא מוסמכת לטפל בתלונה אודותיה, ומאחר שמדובר במספר חסוי, נמנעה ממני האפשרות ליצור עימה קשר. בנוסף, גברת *** הבהירה במהלך השיחה כי היא אינה מתכוונת להעביר את תלונתי אודות פעולותיה לטיפול של גורמים אחרים, וכי היא אף תמנע את העברת התלונה למנהלים בחברת נטוויז'ן. בכך גברת *** עברה על החוק, וכן התנהלה באופן לא מקצועי ומזלזל בתלונה של לקוח.
אני מקווה שחברת נטוויז'ן תטפל בתלונתי ברצינות הראויה, ולא תאפשר לבעלי תפקיד העוברים על החוק, ואשר ממלאים את תפקידם בחוסר מקצועיות ותוך פגיעה בלקוחות להמשיך בתפקידם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה