פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת ניתוק מאינטרנט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
התקשרו אלי מחב' נטויז'ן לצרף אותי לאינטרנט המהיר. נאמר לי שחודשיים חינם ולאחר מכן 15 מגה ב 35 ש"ח. הם אמרו שהם מנתקים אותי מהספק הקודם ושאתקשר אליהם לחיבור . ראיתי שלא נותקתי מהספק הקודם התקשרתי ואמרתי שלא התחברתי לנטויזן כי לא נותקתי מספק קודם. נאמר לי שהם יעשו זאת. ועד היום לא נותקתי. התקשרתי שוב לנטויזן וביקשתי שימחקו אותי מהרישומים שלהם מכיוון שלא התחברתי אליהם ולא נותקתי מספק קודם ואין לי זמן להתעסק בנושא. ואז החל הטרטור, הועברתי ל"קשרי לקוחות" המתנתי על הקו כ 20 דקות ענתה לי נציגה שהחזיקה אותי על הקו המון זמן בשאלות לא לעניין ובויכוחים, אמרתי לה שאני לא חייבת כסף וזה היה במבצע חינם רק אני מבקשת שלא אהיה ברישומים ולא אחוייב בעתיד. היא ענתה לי שכרטיס האשראי שלי חסום, אז אמרתי לה שאין כזה דבר, ואכן בירררתי עם ישראכרט וענו לי שלא! ובכלל אני לא צריכה לשלם , מה הקשר?. ואז ביקשתי לדבר עם המנהל/ת הממונה עליה והיא לא הסכימה, אמרה שהיא מנהלת בכירה והיא לא מסכימה להעביר אותי וגם מנהל בכיר יגיד לי אותו דבר. שירות גרוע . ובזאת הסתיימה השיחה ואין לי אפשרות לדעת האם לא אחוייב בעתיד. אני מבקשת בירור הנושא. חבל שהשירות גרוע , והפקידה bנותנת שירות רע. , אחרת הייתי בהחלט מתחברת לאינטרנט. תודה.
בזבון זמן וכעס. סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה