פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חזור שירות מקצועי ואדיב נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה-4/6/15 פניתי לתמיכה בצ'ט של נט ויזיין, ענתה לי בחורה בשם נופר
לצערי היא לא נתנה מענה, רק מרחה אותי שהיא מבקשת פרטי זיהוי, נתתי לה ולא היתה כל תגובה מעל ל15 דקות
התקשרתי למוקד תמיכה , אמרו שזמן ההמתנה עומד על 10 דקות, בפועל חיכיתי 20 דקות, נציגה בשם שקד ענתה לי, לא התנצלה אפילו על זמן ההמתנה
הסברתי את מהות התקלה- אמרה שאין בעיה, אח"כ אמרה שיש
ושהיא תעזור לי, כחלק מפתרון הבעיה היא אמרה לי לנתק חיבור בראוטר - כתוצאה מכך התנתק קו הטלפון הביתי ולא יכלתי להמשיך איתה את השיחה
למזלי הרב, אני הצלחתי לבדי להשתלט על הבעיה ולחבר את קו הטלפון.
המתנתי עשר דקות שיחזרו אלי מהשירות , אף אחד לא טרח לחזור
למרות שיש להם גם טלפון נוסף מלבד הקו הביתי (טלפון נייד)
לא רציתי להתקשר אליהם ולהמתין חצי שעה נוספת למענה
הרגע התקשרה שקד מהמוקד של התמיכה, הבעתי את כעסי שהיא לא חזרה אלי מיד אלא אחרי שעתיים
היא טענה שהתקשרה והיתה ממתינה, אמרתי לה שניסיתי להודיע להם בצט שהתנתקה השיחה ושוב אף אחד לא התייחס לפניה שלי!!!
היא תירצה שאין כל קשר בינה לבין התמיכה בצ'ט
ביקשתי לדבר עם מנהל- ענתה שאין מנהל
ביקשתי לדבר עם אחראי משמרת- ענתה שאין
עד שהרמתי את הקול והזהרתי אותה שאין דבר כזה מנהל, אז היא התחילה לומר שיש אבל הוא לא פנוי ושיחזרו אלי עד 24 שעות עם תשובה
צר לי שזוהי חברת תקשורת בישראל, מלאת תקלות, עם נציגי שירות לא אמינים, לא נחמדים, לא מקצועיים ובטח ובטח לא שירותיים!!!
לטיפולכם אודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה