פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא קבלת השירות ותיזוז הלקוח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
48 שעות מאז שהצטרפתי לשירות חדש (אחרי כעשור שאני לקוחה שלהם) , שיחה עם 25 נציגי שירות וטכני בטלפון ובצ'אט ובמרכז שירות (שגיא, אלירן, ג'ואנה, אריאלה, ראני, קרולינה, מירית, אושר, דני, סיוון, חנית, עמית ועוד), חלקם מאד נחמדים ואדיבים, אך אף אחד מהם לא פתר את הבעיה. אף אחד לא יודע מה הקודם עשה. אף אחד לא יודע מה התפקיד שלו. אף אחד לא חוזר למרות שמבטיח. לא מבינים מה המושגים שאחד מבקש ממני למסור לשני, אין תקשורת בין נציגים, אין אפשרות להמשיך את הטיפול עם אותו נציג, ולאף אחד לא אכפת שבינתיים אני משלמת אבל לא מקבלת מהם שירות.
וכל פעם אני זו שמחייגת, בהמתנה שעה בכל פעם.

אחרי 30 נציגים, הנציג האחרון סתר את כל מה שנאמר לי בשלושה ימים האחרונים על ידי, אחד מהם 'נציג בכיר'. הנציג האחרון בשם עמית שאחראי על נושא התשתית אמר שאני יכולה לגלוש בין 17-23 מגה (מהירות) לפי הנתונים של בזק. התווכח איתי כשאמרתי אחרת. בדקתי עם בזק ליתר ביטחון ושם נאמר לי שאני יכולה לגלוש 50-70 מגה. או שעמית שיקר או שהמציא נתונים. וסרב לבצע מה שהורה המנהל (ניוד מחדש).
בינתיים 3 ימים, שעות שיחה, קרינה רבה, עוגמת נפש, וכאמור שיחה עם כ-30 נציגים שונים, עדיין יש תקלה.
אני דורשת לזכות אותי עבוד שלושת הימים האחרונים בתור התחלה, ולאחר מכן גם פיצוי כספי על הטרטור ועוגמת הנפש, בזבוז זמן ושירות מתחת לכל ביקורת.
לא מאפשרים לי לדבר עם מנהל.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי והתנצלות שמכירה בעוולה שנעשתה. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה