פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב משמעותי בזיכוי על סכום לא מוצדק שנגבה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שבועיים גיליתי בויזה שנטויז'ן החליטה שצורה תמוהה לגבות ממני סכום של 316 שקל בנוסף לסכום של 158 ש"ח על מנוי חודשי לחבילת טריפל. התקשרתי לברר מה העניין והנציג הודה שזו טעות. הבטיחו לי שתוך שלושה ימי עסקים אראה בויזה שהסכום הוחזר. מאז עברו שבועיים ואין שום סימן לכך שהם עומדים לזכות אותי עד ה15.9, המועד בו יורד לי הכסף מהויזה. כלומר אני עומד לשלם על כלום, ורק חודש אחר כך, אקבל את הסכום חזרה. בכל פעם מחדש אני נדחה בתואנות שונות ומשונות שהם "אינם יכולים לבצע זאת כעת" ושהדבר יתבצע תוך שלושה ימי עסקים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי הסכום ביום זה ממש, ה10.9, משום שעד ה15.9 אין ימי עבודה (חג). פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה