פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית סכומים לאחר ניתוק הקו וקבלת זיכוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש 07/2015 התנתקתי מהחברה לאחר שהתברר לי כי חיייבו אותו במשך 3 חודשים על קו טלפון בנוסף לקו האינטרנט ללא קבלת רשות (בנוסף אין לי קו נייח ) לאחר דין ודברים קיבלתי זיכוי בגין קו הטלפון בחודש 08/2015 וכן אישרו כי הקו נותק , לתדהמתי גיליתי כי בחודש 10/2015 (החיוב האחרון בויזה) גבו לי 400!! ש"ח סכום זה גבווה מאוד ולא קשור כלל לסכום ששלמתי בעת המנוי כ(40 ש"ח בחודש), בדקתי חודש אחורה וראיתי כי גבו לי 51.54 ש"ח נוספים לאחר הניתוק , ניסיתי ליצור איתם קשר מאז כ-7 פעמים והשיחה נותקה שוב ושוב
בזבוז זמן יקר סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה