פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה וגביית כספים במרמה מצד חברת 013 נטויז'ן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15.7.2015 שוחחתי (בטלפון או בצ'ט) עם נציגת חברת נטוויז'ן והתקשרתי לביצוע עסקת תשתית וספק.
הנציגה אמרה לי שעלי להשיב את הציוד שלי לבזק ולקבל מהם ללא עלות ציוד חדש עבור העסקה שביצעתי עימה תוך 14 יום.
בעקבות השיחה לא התקבל מצד החברה כל אישור בכתב לביצוע העסקה או אסמכתא אחרת שבאמצעותה יכולתי לוודא כי דבריה של הנציגה מהימנים.
כשניגשתי לבזק סטור התברר לי שהנציגה מסרה לי מידע שגוי והם אינם מספקים כל ציוד עבור העסקה החדשה עם נטויז'ן.
מכיוון שאני בהריון מתקדם ובר סיכון ואין לי יכולת להקדיש זמן ומאמץ מיותר - כאשר התברר לי כי נציגת חברת נטויז'ן הטעתה אותי - מייד התקשרתי עם בזק בעסקה חליפית משתלמת ויחד שלחנו הודעת ביטול עסקה לנטויז'ן בתאריך 22.7.2015. מצ"ב המייל.
לא היה לי כל ספק שביטול העסקה התבצע מכיוון שמאז ועד היום - לא הגיע אלי בדוא"ל או בדואר כל חשבונית חיוב מנטוויז'ן עבור העיסקה הכושלת ומלאת הפגמים שביטלתי לאלתר.
בשל מצבי, רק היום 12.11.2015התפניתי לבדוק את חיובי האשראי שלי וגיליתי שנטוויז'ן מחייבת אותי על העסקה שבוטלה.
בסתר, במרמה וללא כל אסמכתא עבור העסקה, החיוב והשירות שלא ניתן - גובה ממני 89 ש"ח מידי חודש.
מייד התקשרתי לחברה זועמת.
לאחר המתנה ממושכת בת חצי שעה בטלפון לנציגה ולמנהל שירות שסירב בתוקף להזדהות בשמו מעבר ל"רונן מנהל שירות בחיפה" ואין לי שום אפשרות לאמת את זהותו - ניתנה לי גרסא מקוממת מאוד של טענות "המכתב ששלחת לא קביל משפטית, למה לא התקשרת לאמת? למה רק עכשיו?" ועוד כהנה טענות שכל מטרתן להסתתר בחוסר תום לב מאחורי תירוצים שנועדו להימנע ממתן שירות הגון ולהשיב לצרכן את כספו לאחר שלא ניתן לו כל שירות והוא מציג אסמכתא לראיית טענתו לביטול העיסקה.
גם אם האסמכתא "אינה קבילה משפטית" - אני מצפה מארגון הגון וישר להשיב לאלתר את החיובים השגויים שנעשו ולו רק בשל הצהרת הצרכן ויותר מכך - לאחר שהנציגה של החברה הטעתה במידע שמסרה וזוהי מלכתחילה הסיבה לביטול העסקה.
לכל אורך הדרך ניתן לי ע"י נציגי החברה שירות כושל, מטעה, חסר תום לב וכוחני שמשחית את זמני ואת בריאותי על המתנות, ויכוחי סרק וכעס מול היחס הכוחני של נציגים שמתעקשים על גזילת כספי על שירות שלא ניתן באמטלות שונות ומסתירים את זהותם בעודם מעלים כל איצטלא חוקית לגזל במקום לתת שירות הגון ואמון בצרכן.
אבקש לקבל באופן מיידי החזר על 260 ש"ח שנגבו ממני ואישור לביטול עסקה באופן מיידי.
עותק מהמייל נשלח לממונה על הגנת הצרכן, למועצה הישראלית לצרכנות ולמשרד התקשורת.
כמו כן אשמח לעדכן את חבריי הרבים בפייסבוק ועמיתיי בעליי בלוגים נפוצים בנושאי תקשורת וצרכנות כיצד אתם מתעתדים להגיב על המקרה בימים הקרובים.

בברכה,

ט. שביט
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מיידי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה