פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כפול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני חצי שנה פניתי לשירות לקוחות של חברת נטוויז'ן כי ראיתי שיש לי חיובים כפולים מכרטיס האשראי, הנציגה שדיברתי איתה אמרה לי שזה בגלל שיש לי 2 כתובות שאני משלמת אליהם אחת בגולומב (איפה שאני גרה עכשיו) ואחת בסולד (איפה שאני לא גרה כבר 3 שנים) לאחר בדיקה שלה היא אמרה שהיא תזכה אותי ותבטל את החיוב הזה. עכשיו בחיוב אחרון שמתי לב שוב שיש לי חיובים כפולים מהחברה, אז שוב פניתי לשירות לקוחות ושם העבירו אותי לשימור לקוחות לנציג בשם מארק שהייה מאוד "אדיב" ולא נתן לי לדבר בכלל ואחרי בדיקה שלו הוא ראה שבעצם עשו לי 2 יוזרים בטעות לפי המילים שלו.זאת אומרת שהתקשרו אליי 2 נציגים מחברת נטוויז'ן ואני הצטרפתי לשניהם, הנציגים בחרו שלא לבדוק אם יש לי כבר מנוי ולכן גם לא ציינו בפני שיש לי כבר מנוי אצלהם.יצא ככה שהם פשוט לקחו לי 2 ת.ז שלי ושל אמא שלי וחיברו אותנו בשניהם לשירות כאשר אחד זה ב40 ש"ח והשני ב30 ש"ח. בגלל שכל יום מתקשרים נציגים ממקומות שונים אני הייתי כבר בבלבול ולא שמתי לב למה שקרה שם וכמובן שלנציגים בחברה לא הייה כדאי לבדוק אם יש לי או לא מנוי אצלהם. לפי התשובה של מארק משימור לקוחות אין מקום לזיכוי כי אני הסכמתי לשניהם, כמובן שאני בתור לקוחה לא ידעתי שיש לי 2 יוזרים ולא ידעתי שבכלל יש אפשרות כזאת. אם זאת אני שאלתי למה לא טיפלו לי בבעיה כשהתקשרתי לפני חצי שנה והתשובה של מארק הייתה שאין לו הקלטה של השיחה ובמחשב רשום שלא פניתי בגלל זה בכלל, שפניתי בגלל בזק ובכלל תשובה לא ברורה. אני מבקשת לבדוק את הנושא כי הם לא רוצים לזכות אותי על תקופה של חצי שנה אם לא יותר.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה