פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיבור לחבילה חדשה בניגוד לרצון. נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב-6 ליולי נגמר התחייבות של חצי שנה במחיר של-39 ש"ח. ב-3 ליולי התקשרתי לשירות לקוחות של נטוויזן לבדוק איזה מבצעים יש להם. הציעו לי חבילה ב-94 ש"ח אבל לא הסכמתי ואמרתי שאתקשר שוב באותו יום אם אחליט להצתרף לחבילה הזו.
באותו יום הצטרפתי לספק אינטרנט אחר ומ-3 ליולי עד היום (10/07/2006) אני לא גולש לאינטרנט בסיסמא של נטוויזן.
ב-5 ליולי התקשרתי לשירות לקוחות של נטוויזן שוב לברר האם אפשר כבר להתנתק מהם ואמרו לי שאני מחובר כבר לחבילה של 94 ש"ח בהתחייבות לשנה.
ביקשתי שיחה עם אחראי ושיחחתי עם מישהי בשם אורטל (היא כנראה משימור לקוחות) והיא אמרה שאני הסכמתי לחבילה זו. אמרתי שלא הסכמתי ורוצה להתנתק מנטוויזן והיא אמרה שזה אי אפשר ואני מחוייב לשנה. שוב ביקשתי לנתק אותי (אי אפשר לדבר איתה, היא צורחת ולא נותנת להגיד מילה). היא אמרה שיתקשרו אלי. חיכיתי לצילצול אבל אף אחד לא התקשר אז שוב התקשרתי לשירות לקוחות ב-6 ליולי (ביום זה נגמר לי התחייבות) ומתברר שחבילה של 94 ש"ח נעלמה ועכשיו אני מחובר לחבילה של 39 ש"ח עם התחייבות לשנה. הבטיחו לי שנציגים ממחלקת ניתוק ייצרו איתי קשר באותו יום (זה היה יום חמישי) עד 22:00 או ביום שישי מ-8 בבוקר. עד 22:00 אף אחד לא התקשר ולמחרת ביום שישי בבוקר התקשרתי ואמרו לי שנציגים ממחלקת ניתוקים לא עובדים בימי שישי ושבת.
ביום ראשון סוף סוף דיברתי עם נציג ממחלקת ניתוקים והוא אמר שצריך לברר למה חיברו אותי לחבילה חדשה ומי עשה את זה ושיחזרו אלי באותו יום. חיכיתי וכמובן לא חזרו אלי. אחרי 24 שעות היום, ב-10 ליולי התקשרתי לשירות לקוחות, נתנו לי לדבר עם אחראית, היא אמרה שאני בטיפול כבר והיא רוצה להעביר אותי למחלקת ניתוק ואמרה לחכות על הקו כי היא מעבירה. והיא ניתקה את השיחה.
טוב, חשבתי שהיא תתקשר אלי באותו רגע אבל לא חזרה. ולהתקשר לשירות לקוחות שוב ולחכות על הקו 20 דקות כל פעם נימעס לי.
מה קורא בחברה נטוויזן? למה לא מנתקים אותי אחרי שהסתיים לי התחייבות?
אני לקוח של ספק אינטרנט אחר ולא משתמש בנטוויזן. למה אני כל פעם מצורף לחבילות שונות בניגוד לרצוני? אני לא הסכמתי לחבילות אלו, מה שאני רוצה זה להתנתק מנטוויזן ולמה אני צריך לבזבז זמן וכסף על שיחות טלפונים לשירות לקוחות ועל המתנה עד שיענו לי .
בזבוז זמן וכסף על שיחות. סוג הנזק :
אני רוצה שיבצעו ניתוק מחברה נטוויזן ושם שלי לא יתק פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח שוחח עם מחלקת שימור לקוחות של נטוויז'ן תגובה:
נמצא פתרון לשביעות רצון הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה