פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור לקוח המבקשלהתנתק בסיום ההתחיבות נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתום ההתחיבות שלי לנטוויז'ן ( מנוי אצלם מעל 7 שנים ) ולאחר שהבעתי את חוסר שביעת רצוני מהשירות שלהם בשנה האחרונה מס' פעמים,
הודעתי לנציג בטלפון שמיום תום ההתחיבות אינני מחדש אותה .
נתקלתי בנסיונות מעיקים להניא אותי מהפעולה וגם לאחר שציינתי שכבר התחייבתי לחברה אחרת לא הבינו שדי - תנו ללכת .
לבסוף נקלט המסר או לפחות כך הבנתי...
כיוון שראיתי שתא הדואר שלי עדיין לא נסגר התקשרתי לוודא שאכן אני מנותק.
מסתבר שלא! לא נאמר לי אבל יש נוהל ייסורים לביצוע ניתוק ועליו לא נאמר לי.
לקח לי מעל חודש לשכנע את נטוויז'ן לבטל את תא הדואר שלי. נדרשתי לשלוח פקס שהסתבר לאחר שבוע שלא ראו אותו ...ושלחתי אותו כמובן שנית ושלישית.
הסחבת היתה בעיצומה ואיתה גם חיוב נוסף לכרטיס האשראי שלי!!!.
כשראיתי זאת ביטלתי את הוראת הקבע( בנוהל מסודר ובתשלום לחברת האשראי).
אתמול קבלתי מנטוויזן הודעה שעלי לשלם עבור ביטול הוראת הקבע כ -80 ש'ח וכן עבור שרותי גלישה בתקופה שכבר גלשתי דרך בזק.
הם בקלות יכולים לוודא שלא גלשתי אפילו רגע אחד דרכם אולם מתממים.
רואה תלונות רבות נוספות בנוגע לאגרסיביות שלהם ודריכה על לקוחות הרוצים להתנתק. לא כך בונים חומה.
כספי סוג הנזק :
שינוי הטקטיקה האגרסיבית למניעת מעבר למתחרים פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח לא השאיר פרטים שעל פיהם ניתן יהיה לאתר את מנוייו תגובה:
הלקוח לא השאיר פרטים שעל פיהם ניתן יהיה לאתר את מנוייו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה