פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא סוף נושא התלונה:
יוסף סנדי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחוברת לחברת נטוויזן מזה תקופה ארוכה הללו יצרו קשר בטלפון של בית הורי לפני שנה וחצי ושוחחו עם אבי, הללו בשיא חוצפתם הציעו לו על שןם המשתמש שלי וזאת הכדי שיוכל לקבל הנחה משמעותית בעלות השיחות לחו"ל. אבי הסכים לכך אך מנטוויזן לא טרחו ולו לרגע להתקשר אלי בעלת המנוי ולשאול אותי אם אני מאשרת לפרוצדורה שכזו לא בכך נוצר מצב שבו אבי החליט כי הוא מעוניין להתנתק מהם אחרי תקופה קצרה והללו למרות הבקשות החוזרות והנישנות לנתק את המנוי לשיחות לחו"ל והללו מזה כ שנה ממשיכים לגבות מאבי מכרטיס האשראי שלו כסף בגין שימוש בשיחות לחו"ל על אף שביקשנו להתנתק מהם ועל אף שאיננו מתקשרים לחו"ל באמצעות 017
אציין כי במידה והדבר לא יטופל אפנה למשרד התקשורת ולגורמים הרלוונטים

גנבת כסף סוג הנזק :
החזר מלא בגין השירותים שבהם ביקשנו להתנתק לכול התק פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מנוי השיחות הבינ"ל סגור עפ"י בקשת הלקוח. תגובה:
זיכוי מועבר בגין החיובים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה