פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה של לקוח שמבקש להתנתק נושא התלונה:
לויאן עמית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף שנת 2005 (נובמבר 2005) התקשרתי אל שירות הלקוחות של החברה וביקשתי להתנתק. הנציגה אמרה שיחזרו אלי, ובאמת אחרי יומיים חזרו אליי ממחלקת שימור לקוחות. הסברתי לנציג מהמחלקה שאין אני מעוניין להשתמש בשירותי החברה מכיוון שאני מקבל אינטרנט בחינם דרך העבודה. הנציג היה מאוד אדיב ואמר שאין בעיה בכלל. לאחר ארבעה חמישה חודשים אני מופתע לגלות כי אני משלם זה החודש השני על שירותי אינטרנט לנטויז'ן כאשר אני בכלל לא משתמש בשירותיהם. כמובן שהתקשרתי לנטויז'ן, וביקשתי להבין את פשר העניין. הנציגה משימור לקוחות (שחזרה אליי רק למחרת) אמרה לי באדישות שההמנוי שלי לא בוטל אלא הוקפא (!!!) דבר שלא היה ידוע לי. הנציגה "עזרה" לי, ואמרה שאקבל זיכוי. אני בתמימותי הייתי בטוח שהסיפור נגמר, אל לא כך. חודש לאחר מכן קיבלתי עוד חיוב (השלישי במספר). ההסבר שקיבלתי הפעם הוא שלא קיבלתי זיכוי כספי אלא זיכוי לצורך שימושים עתידיים בשירותי החברה. בסופו של דבר הבהרתי שאין אני מעוניין שאף אחד משירותי החברה, וביקשתי זיכוי על שלושת החודשים. אני השיחה האחרונה הזו, שמורה אצלי ברובה בהקלטה. חודש לאחר מכן קיבלתי זיכוי אבל רק על חודשיים (!!!).
החזר כספי, ואולי אפילו פרסום של נהלי החברה המדוייק פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח שוחח עם מוקד קשרי לקוחות של נטוויז'ן במרץ 2006.
זיכוי מלא הועבר לכרטיס האשראי של הלקוח עוד באפריל 2006.
תגובה:
לבדוק את הזיכויים שהתקבלו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה