פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מנוי ,טרטור לשווא , ויחס מזלזל. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
עקב ידיעה על הגבלת הורדות ,ואיטיות באינטרנט , החלטתי לעזוב את הספק הישן שלי - 017. חיכיתי בסבלנות לסוף ההתחייבות , וצלצלתי ב20.7 , על מנת שיגידו לי שקש"ל יחזרו אליי. אכן חזרו אליי בתוך 48 שעות קש"ל של 017 על מנת לבטל את המנוי.
אנוכי מיופה כוח במנוי , ולמרות זאת , ביקשה הנציגה לדבר עם אימי , בעלת המנוי המקורית , כנראה מידיעה שהיא "תיפול בפח" או תהיה יותר גמישה ונזילה עימה. אמרתי לאימי לבטל , ויהי מה , וכך היה הדבר. הנציגה צלצלה אלינו יום אחרי על מנת להציע הצעה נוספת : "אינטרנט בחמישה שקלים". כמובן שסירבנו , מאחר ולא כסף הוא הissue. מורן , נציגת קשרי לקוחות 017 אמרה שהמנוי מבוטל ואמרה שתשלח הודעה בכתב למייל שלי שב017. לא דובים ולא יער. המנוי לא בוטל. צלצלתי לש"ל על מנת לבדוק , והנציג אמר לי ש"מנהל מוקד קש"ל" , אחד מהשלושה שלהם אמור לחזור אליי. אם להגיד את האמת , רציתי בסוף רק לשמור על כתובת המייל למקרה ואחזור מתישהו. אבל השירות היה כ"כ נוראי , גם נציג בשם אלכסיי וגם נציגה בשם לוטן , התייחסו פשוט בצורה מזלזלת , ואמרו שהמנוי לא יבוטל , ולא אדבר יותר עם קש"ל עד שלא אשלח פקס. אגב , גם כדיי להצטרף צריך לשלוח פקס??!?!?
כל מה שאני רוצה זה לבטל ב017 , מכיוון שאני גולש כבר בספק אחר - טוב יותר - 012. אנא עזרו לי , מאחר ו017 , במיוחד עם כוננות המלחמה שלהם , זה בונקר "אי ביטולים" אחד גדול.
וכל זאת , כולל היחס המזלזל , לאחר 7 שנים כמנוי. נאמנות כזאת אין היום מצד לקוחות. משנת 1999 היינו מנויים ב017 מהאינטרנט האיטי (DU) ועד האינטרנט המהיר. פשוט ביזיון. אתר תלונה , עזרו לי.
עוגמת נפש. סוג הנזק :
ביטול האינטרנט לאלתר , כמו שעושים בכל הספקים , מיד פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מנוייו של הלקוח בוטל כאשר הוא ביקש. תגובה:
מנוייו של הלקוח בוטל כאשר הוא ביקש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה