|
|
|
|
|
|
גבייה של סכום גבוה שלא כדין |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
חיפה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
במחלקת הכספים של החברה גבו ממני סכום של למעלה מ-1000 ש"ח בעקבות טעות הקלדה בזמן שאני אמור לשלם לחברה כל חודש רק 35 ש"ח בחודש.
חלק גדול מו הנציגים לאחר שפניתי אליהם אפילו לא טרחו לחזור אליי ורק אחת בשם הדס מסרה לי שאין באפשרותה להחזיר לי את הכסף באמצעות כרטיס אשראי או צ'ק הדרך היחידה היא דרך העברה בנקאית שתיקח פרק זמן לא ידוע כיוון שמחלקת כספים עובדים מהבית.
רציתי לדעת האם באמת אין אפשרות להעברה בנקאית מיידית או שהם "מסבנים" אותי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
ללקוח מגיע זיכוי שיועבר לו לאמצעי התשלום שבאמצעותו הוא משלם לנטוויז'ן.
חברת נטוויז'ן עובדת במתכונת חירום במקלטים בחיפה ועל כן מחלקת הכספים עובדת באופן מצומצם.
|
תגובה: |
הלקוח יקבל את הזיכוי המובטח תוך זמן סביר על אף המצב בו נתונה חברת נטוויז'ן |
פתרון: |
|
|
|