פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הענות לביטול וגבייה לא חוקית 3 חודשים נוספים נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏אפריל ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביתי (פרטים הנ"ל) יצאה את הארץ לחו"ל מספר ימים אחרי ליל הסדר ב-17 לאפריל. טרם צאתה התקשרה לנטוויזן וביקשה לנתק אותה מהשרות מאחר והיא יוצאת מן הארץ לתקופה לא מוגדרת. נציגת השרות הודיעה לה שהחיבור יבוטל מיידית. להפתעתי בפרוט חשבון הבנק של ביתי מצאתי שיש חיוב לחודש מאי ומייד התקשרתי ודיברתי עם מספר נציגים במחלקת קישורי לקוחות (צחי, אלעד, גבי, דודו, אליאור) ועוד כאלה שאת שמם לא רשמתי וביקשתי לזכות את החשבון עבור חודש מאי, אחד הנציגים ניסה לשכנע אותי להעביר את הקו אלי או למישהוא אחר מהמשפחה, כי זה מאוד משתלם וזול... אחרי שהבהרתי חד משמעית שאין לי צורך בשרות ואני מבקשת לבטל ולזכות את החשבון ענה לי הנציג שאמתין דקה והוא בודק - הדקה הפכה להיות 5 דקות ארוכות עד שפשוט ניתקתי. התקשרתי שוב ואז הודיעה לי נציג שניסו ליצור קשר עם הבת ולא מצאו אותה, האם הודעה שהיא עוזבת את הארץ לא מספיק ברורה ועדיין מנסים ליצור קשר טלפוני ? שאלתי
מה עלי לעשות כדי לוודא את הביטול ענתה לי נציגה שיש לשלוח פקס על ביטול, שאלתי את ביתי אם מישהוא ביקש ממנה לשלוח פקס כאשר ביקשה לבטל והתשובה היא לא! בכל זאת שלחתי פקס והנה הגיע חשבון חודש יוני וגיליתי ששוב חייבו את החשבון למרות בקשות חוזרות ונשנות ולמרות הפקס ששלחתי. שוב התקשרתי ושאלתי מדוע חייבו חודש יוני ? ומדוע החשבון לא סגור והתשובה הייתה שלא הגיע פקס... שלחתי שוב לשני מספרים שונים והתקשרתי לוודא שהגיע ואמרו לי כן ! ביקשתי לזכות את החשבון והנציגה אמרה לי כן, הנה אני מזכה עכשיו. יופי - חשבתי שהסיפור נגמר, אבל התקשרתי לוודא יומיים אחרי ונציגה אחרת אמרה לי שקיבלו אכן את הפקס, אבל מאחר והמנוייה לא בארץ הם רוצים עותק מתעודת הזיהוי שלה... השגתי את הדרוש ופיקססתי אליהם גם את הדרישה הזאת. מדוע אי אפשר לבקש את כל הבקשות האלה מייד כאשר מישהוא מבקש לבטל מנוי - ובכוונת תחילה מושכים זמן ומחייבים שוב שוב ללא מתן שרות ! והנה שוב חוייב החשבון גם על חודש יולי ! זוהיא הונאה במכוון ובזיון ללקוחות . אני מבקשת את עזרתכם בהגשת זיכוי ל- 3 חודשים שנגבו. תודה רבה. סימה.
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
היות ולא בעלת המנוי ביקשה לבטל את העיסקה, הליך הניתוק היה ארוך יותר מן הרגיל. תגובה:
הלקוחה זוכתה על חיוב בגין תקופה שמעבר למועד בו ביקשה לנתק את המנוי.
המנוי נותק
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה