פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום בגין שירותים למרות שהחשבון נותק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏25 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 21 במאי, בגמר התוכנית שלי בנטויזן יצרתי קשר עם החברה ודרשתי להתנתק. באותה השיחה נאמר לי שבקשתי התקבלה. להפתעתי חודש לאחר מכן קיבלתי חיוב (הפעם גם במחיר מלא) עבור חודש שימוש שכמובן לא ביצעתי. שוב התקשרתי לחברה. המוקדנית הסבירה לי שלא נותקתי כי נטויזן לא מיצתה את תהליך הניתוק כולה הכולל נסיונות שכנוע הלקוח להישאר. בו במקום היא ביצעה ניתוק לחשבון כדי ש "לא אחוייב שוב גם בחודש הבא".

לאחר דין ודברים וטלפונים רבים בהם הם מבטיחים לחזור ולא חוזרים, הצלחתי לשמוע ממוקדן בשם זוהר כי חשבוני יזוכה. (שיחת טלפון ב 09.07)

למרבה הפתעתי, לא רק שלא זוכיתי, נטויזן לא סגרה את חשבוני והמשיכה לחייב אותי שוב גם עבור חודש יולי וב 25.07 קיבלתי חיוב נוסף במחיר מלא מהחברה. מיותר לציין שמאז חודש מאי אינני צורך שירותים מחברת נטויזן.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
בקשתו של הלקוח מכובדת במלואה תגובה:
הוא יזוכה על כל חיוב מעבר לבקשתו לניתוק. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה