פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הצעת חיבור לגלישה ל"בר אילן" - העדר גילוי נאות נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באמצעות אוניברסיטת בר אילן, הוצעה לאנשי הסגל והעובדים הצעה לגלישה למחשבי האוניברסיטה ולמאגרי מידע נוספים. הוגשו 3 הצעות של חברות שונות.
בהצעה של נטוויז'ן הוטמנו מספר מוקשים :
1.ההצעה - כרוכה בהתחייבות לתקופה קצובה (36 חודש).
2.אין הגדרה של "מחיר רגיל", ואין כל רמז על המחיר ליום שאחרי ההתחייבות.
3.מהנסיון העגום עם חברת נטוויז'ן, ומתלונות רבות מאוד באמצעים שונים לאורך תקופה ארוכה, עולה שהיא לא עומדת במחיר הנקוב גם בתקופת ההתחייבות.
4.עולם המושגים של נטוויז'ן שונה מהמשמעות הרגילה של אותם מושגים אצל הגולש המצוי: "חודש" - לא מתחיל ביום הראשון של החודש הלועזי הקלנדרי, אלא במועד שונה, וכך - מתבלבל הגולש בין החודשים/התקופות.
5. החברה מחביאה באתר שלה מכלול "הסכמות" והתחייבויות שהגולש "מסכים" להם מראש בכניסתו, והם כתובים ב"אותיות הקטנות", כמו למשל:
א) הגולש "מסכים" שנטוויז'ן לא תשלח אליו חשבוניות מודפסות ו/או במייל - הוא יסתפק בעיון בחשבוניות אותן עליו לחפש באתר החברה.
הגולש "מסכים" לשינויי מחיר, על פי שיקולה הבלעדי של החברה.
הגולש "מסכים" שהודעה על שינוי מחיר - "תפורסם" באתר החברה.
וכו' וכו' וכו'.

לנטוויז'ן - אוסף תחבולות והתפתלויות שיכול לספק פרנסה למספר יחידות מקצועיות העוסקות בתחומים הרלבנטיים...

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
חברת נטוויז'ן פועלת בשקיפות מלאה.
לכל לקוח ישנה אפשרות בכל עת לדעת מה מופיע במנוייו על פי פרטי המנוי באתר הבית.
חברת נטוויז'ן שולחת דוא"ל לכל מצטרף ובו פרטי העיסקה וקישור לתנאי השימוש בשירות כפי שנהוג בכל צריכת שירות ומוצר.
תגובה:
הפתרון שמוצע הוא לבדוק את הפרטים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה