פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי ללא ידיעה נושא התלונה:
חפצדי יוסי שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במשך תקופה ארוכה הייתי לקוח של נטוויזן והתחברתי דרכם לאינטרנט
בספטמבר 2005 קיבלתי חיבור לאינטרנט ממקום עבודתי.
התקשרתי לחברת נטוויזן וביקשתי להתנתק, כמובן שניסו לשכנע אותי להשאר עם מבצעים והנחות אך מאחר והסברתי שאני מקבל חיבור ללא תשלום - ויתרו.
בדרך כלל אישתי היא זו שעוברת על החיובים של כרטיס האשראי ובגלל שהחיוב הוא נמוך יחסית לשאר החיובים לא שמנו לב לחיוב הנ"ל.
במקרה עברתי אני על החיוב וגיליתי שעדיין ממשיכים לחייב אותי.
ברצוני לציין שגם מהלך החיבור וגם מהלך הניתוק התבצע טלפונית.
התקשרתי לקשרי הלקוחות של חברת נטוויזן במטרה להבין את סיבת החיוב,
לאחר בדיקה של המוקדנית היא הודתה שבאמת לא נעשה שימוש מספטמבר 2005 אבל אמרה שבגלל שהיא לא מוצאת איזכור לפנייתי לביטול ההתקשרות היא לא יכולה להחזיר לי את הכסף למרות שהיא יודעת שהם חייבו אותי בלי שהשתמשתי.
לאחר כמה פעמים שהשאירה אותי בהמתנה כדי להתייעץ עם האחראי שלה , השתמשה בסיבה נוספת וטענה שבמשך כל התקופה למרות שלא גלשתי "תפסתי" להם רוחב פס.לאדם מן השורה טענה זו היתה יכולה להשמע אולי אמינה אך ברצוני לציין שמקצועי הוא מהנדס רשתות וטענה זו אין לה בסיס וגם שיקרית.
ביקשתי לדבר עם האחראי זה שנותן את התשובות בזמן שאני בהמתנה וקיבלתי תשובה שהוא יחזור אלי תוך 48 שעות למרות שהוא נמצא ליד המוקדנית, דבר שגורם לעוד סחבת ורדיפה אחרי החברה.
אני מקווה מאוד שתוכלו לעזור לי.
בברכה
פגיעה בפרט סוג הנזק :
החזר מלא של הכסף פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח ישוחח עם מנהל במחלקת קשרי לקוחות. תגובה:
יוצע ללקוח פתרון תוך תקווה שהפתרון ישביע את רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה