פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנתקות -בלתי אפשרית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6\15 התקשרתי לנטוויזן כדי להתנתק משירותי האינטרנט , אמרו לי אין בעיה יצרו איתך קשר.בינתיים סגרתי בחברה מתחרה ( שנתנה לי מחיר הרבה יותר טוב ) ואז החלה מסכת העינויים : התקשרו מקשרי לקוחות של נטוויזן וניסו להחזיר אותי לחברה בכל מיני הצעות שונות ומשונות .התנגדתי אבל כל פעם היו מסיימים איתי את השיחה בזה שאני אחשוב על זה ויחזיר תשובה .להגיע ישירות למחלקת קשרי לקוחות זה בלתי אפשרי ( למי שלא יודע ) צריך קודם להתקשר לשירות לקוחות ואז מבטיחים שיצרו איתך קשר .בקיצור זה נמשך חודש שלם שבכל שיחה מציעים לי הצעה טובה יותר מהקודמת ואני מסרב אבל מתבקש מהנציג "לחשוב" על זה .בשלב מסויים זה כבר עלה לי על העצבים התקשרתי לשירות לקוחות וביקשתי ניתוק באופן סופי ( בלי שיחזור אליי אף אחד ) היא אמרה שזה בלתי אפשרי שחייבים לדבר איתי מקשרי לקוחות . לאחר דין ודברים מעט כעס ודיבור בשפה שלא מאפיינת אותי ביום יום היא ניאותה לתת לי "טיפ" שאם אני אשלח פקס עם בקשת ניתוק למספר מסויים זה יכול לזרז את הניתוק. שלחתי פקס כמו שאמרה והמתנתי שיצרו איתי קשר מקשרי לקוחות. בתאריך 7\31 גיליתי שאני עדיין מחוייב בכרטיס האשראי התקשרתי לברר .בהתחלה הנציגה אמרה שאני עדיין מנוי פעיל אחרי שכעסתי היא הלכה ו"בדקה" והתברר שבאמת שלחתי פקס אז היא תנתק אותי ותזכה אותי רק מיום משלוח הפקס ( משמע חודש לאחר בקשת הניתוק הטלפונית הראשונה -למרות שאמרו לי שכל עוד אני לא מסכים לחבילה מסויימת אני לא משלם ) ואמרה לי להכנס לאתר ולראות בתקנון שניתוק יתבצע אך ורק עם משלוח פקס. אכן תמוהה היא דרכה של חברת נטוויזן ומחלקת שימור הלקוחות .ככה לא שומרים על לקוחות וככה לעולם לא אחזור להשתמש בשירותיהם ( למרות שהייתי מאוד מרוצה בתקופת המנוי-אני חייב לציין ). עוד דבר חשוב שלא ציינתי הוא שמהתאריך שבו ביקשתי להתנתק לא התחברתי לאינטרנט דרך נטוויזן אלה דרך החברה החדשה. ( ניתן לבדוק זאת באתר של נטוויזן ).
כספי סוג הנזק :
אני מבקש לקבל זיכוי כספי הגון ( משמע מיום שביקשתי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח יטופל לשביעות רצונו תגובה:
המנוי ינותק מרגע בקשתו הראשונה של הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה