|
|
|
|
|
|
חיובים כספי מיותר |
נושא התלונה: |
יום חמישי 27 יולי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נידהמתי לגלות כמו לקוחות אחרים של נטוויזן על חיובים מיותרים סוכם על סכום 39 שקל הסכום שחויבתי 53 שקל ובשיחות לחו"ל על 10 שקל ולא 18 שקל יש להם שיטות מכוערות להגדיל את ההכנסות הכספיות ולשקר ללקחות יש המון תלונות וזעם על התנהלות נטוויזן זה מה שקורה בגלל התחרות של חב. האינטרנט שבעל המניות מצפה לרווחים מהירים וכך זה עובר למנהלים השונים ולנציגים מצב זה נימשך בגלל שאין ענישה קשה של משרד התקשורת שיודעים לקבל חשיפה בתיקשורת במקום לקנוס בסכומים גבוהים את חב. נטוויזן העתק מתלונה זו יועבר למשרד התקשורת ותביעה מישפטית נגד נטוויזן
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
חברת נטוויז'ן פועלת מתוך שקיפות מלאה והמחירים אשר על פיהם מחויבים לקוחותיה הינם על פי סיכום מראש עם הלקוח. |
תגובה: |
נציג מחלקת קשרי לקוחות משוחח עם הלקוח במטרה למצוא פתרון לשביעות רצונו. |
פתרון: |
|
|
|