פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שרותי מייל ללא הודעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2003, התחברתי לנטוויז'ן וקיבלתי הודעה טלפונית מהם שקיבלתי מתנה - התחברות לשרות מייל של מסע אחר ומפה. נרשמתי לשרות עפ"י ההנחיות שלהם. לאחר שנה, קיבלתי חיוב על 11 חודשים של שימוש בשרותים הנ"ל. פניתי אליהם, הסברתי שלא השתמשתי בשרותים הנ"ל ולא נאמר לי מעולם שהם בתשלום, יתרה מזה, מדוע נזכרו לבקש חיוב רק אחרי שנה ולא אחרי חודש? נאמר לי שהמתנה הייתה לחודש בלבד ושאני צריכה לשלם להם רטרואקטיבית שנה של שימוש. לאחר מכתבים וטלפונים רבים, לא הסכימו לבטל החיוב (הסכימו להתפשר איתי על 50% מהסכום), הסכימו שאכן הם טעו בזה שלא ביקשו תשלום בזמן אלא רק שנה אחרי אבל הם לא מוכנים לוותר למרות הטעות שלהם. אני לא הסכמתי להתפשר, פניתי גם לרשות להגנן הצרכן שטענו שידיהם כבולות והם לא יכולים לעשות כלום מלבד לשלוח מכתב (שגם הוא לא עזר), וגם למערכת ynet שפירסמה כתבה בעניין. למרות הכל נטוויז'ן לא הסכימו לוותר על החוב והעבירו אותו לעורכי דין ולאיומי תביעה. כרגע החוב אצל עורכי הדין שלהם, בתהליך תביעה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול התביעה והתנצלות על הונאה פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
ללקוחה נשלח פירוט מלא גם בדואר וגם בדוא"ל בעת הצטרפותה לשירותים.
הפירוט כלל גם את מחיר השירותים.
פנייה מאוחרת לגביית חוב אינה דורשת את ביטולו.

תגובה:
השירות עודכן באופן תקין בסיכום מלא עם הלקוחה אשר כותבת לעיל שהיא נרשמה לשירות.
עליה לשלם את החוב
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה