פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פשוט חבל !!! נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
כמנוי מרוצה של חברתכם המון שנים עוד הרבה לפני הפס הרחב ברצוני למחות על חוסר הרגישות וההתחשבות מצידכם. לאחרונה בעקבות קשיים כלכליים בוטל כרטיס האשראי אשר ברשותי ולכן הוראת הקבע לא כובדה ולכן נותקתי מהאינטרנט בשיחה עם מוקד שירות הלקוחות ביקשתי להתחבר עד שאסדיר הוראת קבע נתקלתי בסירוב חורץ וחד משמעי למרות שציינתי באוזני נציגתכם כי אני לקוח ותיק ומעולם לא היתה כל בעיה ואלו ימי מלחמה והאינטרנט הינו צורך ממשי ולא מותרות . נעניתי התשובה ישראלית טיפוסית :" זה מה שיש " .בצעד זה איבדתם לקוח ששילם (בשמחה) עבור שירותכם אלפי שקלים ועם פוטנציאל לשלם עוד כמה אלפים במשך השנים. כיום אני לקוח חברה מתחרה ואפילו במחיר זול יותר והגלישה ממש אבל ממש אותו דבר. פשוט חבל לכם שנתתם לי לנסות ספק אחר .
הפקת לקחים, שימור לקוחות קיימים והותק כן קובע !!! פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
חברת נטוויז'ן פנתה רבות ללקוח על מנת שיסדיר את חובו.
פניות רבות נעשו זמן רב לפני המלחמה.
הלקוח לא הסדיר את חובו ולא ענה לפניות נציגי השירות.
חברת נטוויז'ן ביקשה להסדיר את החוב ללא ריביות, הצמדות או קנסות.
תגובה:
על פי כן, נטוויז'ן נאלצה לחסום את המנוי לשימוש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה