פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום לאחר ניתוק במשך 7 חודשים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש יוני 2005 דיברתי עם החברה וביקשתי להתנתק מחיבור לאינטרנט,
הנציג עימו דיברתי לא רצה לנתק והציע להקפיא את המנוי לחצי שנה,
והבטיח כי לאחר חצי שנה יצרו עימי קשר ויבדקו האם התחרטתי.
בפועל לאחר חצי שנה החלו לחייב את כרטיס האשראי שלי ללא אישור.

מכיוון שהיה מדובר בסכום קטן לא שמתי לב לכך, אלא לאחר 7 חודשים.
יצרתי עימם קשר שוב לפני כשבוע, והם לא מוכנים להחזיר לי את כספי,
למרות שהם רואים במערכת שלהם שלא בוצע שום חיבור לאינטרנט דרכם.
הם הציעו לי זיכוי בעבור חיבור עתידי וסירבתי, מכיוון שאינני מעוניינת להתחבר איתם שוב, ואני רוצה את כספי בחזרה.

פניתי לחברת האשראי וביטלתי את העסקה, וביקשתי את כספי בחזרה.
חברת האשראי, הסכימה להחזיר לי 4 חודשים על תנאי עד לסיום הבירור מול נטויזין.

אני מבקשת את עזרתכם בהחזרת כספי אשר נגבה ממני ללא אישור.
כספי סוג הנזק :
כסף בחזרה ובזבוז זמן בהמתנה לחברה שעות על הקו ללא פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מבדיקה עולה, שאכן ללקוחה מגיע זיכוי. תגובה:
הזיכוי מועבר ללקוחה כמבוקש פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה