פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מיידי שקרים וטירטור טלפוני נושא התלונה:
פנחסוב לילך שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי לירון פנחסוב כבר קרוב לחודש ימים שאני מנסה להתנתק משירותי האינטרנט של נטויזן ללא הצלחה , הסיפור התחיל בזה שהתקשרתי לפני כחודש וחצי לשירות הלקוחות עקב שיקולי לבטל לגמרי את מנוי האינט' חזרה אלי נציגה בקשרי לקוחות שיכנעה אותי להשאיר עוד קצת את האינט' וכשתהייה לי תשובה חד משמעית אוכל לפנות ולנתק מנוי ללא כל התחייבות מצידי ולא תהייה שום בעיה משפניתי בשנית כעבור שבועיים על מנת לנתק את המנוי חד משמעית נדרשתי שוב להמתין שיחזרו אלי מקשרי לקוחות כי הרי רק הם המוסמכים לנתק את המנוי כמו כן צוין על ידי נציגת שירות הלקוחות שלא תהייה כל בעיה כי הרי אין התחייבות כלפי החברה המתנתי ובשעות הערב אכן חזרו אלי וטענו כי לא אוכל לנתק את המנוי עקב התחייבות שאלתי כיצד הגיעה פתאום התחייבות טענו שכנראה הנציגה לא שמה לב ביקשתי לדבר עם מנהל שחזר אלי לאחר שלושה ימים והתייחס לדברי בצורה מזלזלת גם הוא הכריח אותי להשאר עם נטויזן מששאלתי אותו מדוע נאמר לי שאין התחייבות טען שלא יכול להיות או במילים אחרות טען שאני משקרת ביקשתי לדבר עם מנהל מעליו חזרה אלי אחרי 4 ימים מישהי אחרת מקשרי לקוחות והשיחה איתה גם לא הביאה לפתרון אמרה שאין גם דמי יציאה ואני פשוט מחוייבת להשאר עם שירותם גם אם אינני רוצה גם היא טענה שלא הייתי צריכה להתייחס לדברי הנציגה שאמרה שאין לי התחייבות אלא לבקש את המסמך כתוב הדבר נראה תמוה בעיני הרי למה יש נציגים בחברה להטעות ולשקר ללקוחות?מה גם שלא אני צריכה לבקש נספח מבצע כי הרי אם זה מבצע עם התחייבות על החברה לשלוח לי נספח שבו מצויינים תנאי המבצע וההתחייבות ביקשתי שוב לדבר עם מנהל מעליה עבר כבר שבוע וחצי ואף אחד בחברה לא הועיל בטובו לחזור אלי ראוי לציין שבמקביל שלחתי מכתב לפניות הציבור בחברה לפני כשבועיים ועד היום לא נענתי לפני מס' ימים משלא חזרו אלי פניתי שוב לשירות הלקוחות בחברה ענתה לי נציגה נחמדה וכששאלתי אותה מדוע מתמהמה עניין הניתוק אמרה תמתיני ובסוף מישהו ינתק אותך כמו כן ציינה שאין התחייבות לולא הייתה לא הייתי מועברת מלכתחילה לקשרי הלקחות. שאלתי היא איך יתכן שחברה כזו גדולה פועלת בצורה כל כך לא שירותית בנוסף משקרת ללקוחות ומה גם שלא מוכנה לנתק ומשאירה את הלקוחות בכוח עם שירותה האם מדובר במלחמת התשה אל מול הלקוח?! אני דורשת בכל תוקף לנתק את המנוי בחברה ומיד לא מעוניינת להמשיך עם השירות של נטויזן...מדוע לוקח כל כך הרבה זמן לנתק מנוי והרי להתחבר לשירות זה בן רגע?!
לעזרתכם בעניין אודה,
לירון
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה מבקשת לנתק מנוי בהתחייבות.
היא ביצעה עסקה אשר אינה מאפשרת את ניתוק המנוי לתקופה המוגדרת מראש.
תגובה:
העסקה גם גובתה בכתב ודוא"ל נשלח ללקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה