פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילת השקר של נטוויז'ן... נושא התלונה:
אפרים מארק שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח של החברה כ-6 שנים ברציפות... הזמנתי מנוי נוסף עם תיבה חדשה על שמי... נציגת המכירות נתנה את הפרטים הבאים: 2 וחצי מגה מהירות + 2 גיגה איחסון בתיבה!!! לאחר ששלחו אלי כמה תמונות קטנות ביותר, קיבלתי הודעה כי התיבה מלאה.... "נא לפנות לנציגים להגדלה"....
הגדלה???? עם 2 גיגה???
יצרתי קשר עם שירות לקוחות - הבטיחו כי יחזרו - לא חזרו!
למחרת יצרתי קשר עם שירות לקוחות שהעבירו אותי לשירות טכני שבררו עם שירות לקוחות והעבירו אליהם פניה דחופה!!!
לא חזרו!!!
היום פניתי בפעם השלישית ועוד הפעם אף אחד לא יודע במה מדובר, אומרים שלא מגיע לי 2 גיגה איחסון ועוד הפעם אף אחד לא חזר....

את הכסף כבר התחילו לחייב, את השירות לא נותנים!!!
פשוט הונאה של לקוחות!!!

בתור לקוח מזה 6 שנים של נטוויז'ן, זה פשוט מגעיל!!!
אני מרגיש שעבדו עלי בעיניים שהם הכי טובים כל הזמן הזה...

ב י ז י ו ן !

עוד??? יש!!!

אותה נציגת המכירות הבטיחה "מתנה" עם החבילה החדשה...:
"מצלמת אינטרנט חדשנית"....
עד היום לא קיבלתי שום מתנה!!!!

------ עדכון לתלונה
כבר כ- 5 ימים של פניות שלי אליהם...אף אחד לא חוזר אלי....
אני כבר לא מאמין שזה קורה!
כספי סוג הנזק :
או שיעדכנו במיידית את החבילה ל 2 גיגה או שיבטלו את פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מנהלת בשירות הלקוחות של נטוויז'ן התקשרה ללקוח ופתרה את הבעיה לשביעות רצונו. תגובה:
אנו מתנצלים על העיכוב בטיפול פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה