פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור של יותר מחודש ועדיין לא מצליח להתנתק.. נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
התחברתי לאינטרנט בחברה לפני יותר מחודש על ידי נציג מכירות באופן פרונטלי, הבטיח לי חבילה ללא התחיבות ובנוסף לחודש חינם בהתחלה , יום למחרת ניסיתי לברר בשירות הלקוחות א אכן כל מה שהבטיח קיים ,, מגלה שאין שחר למה שהוא הבטיח אז ביקשתי ניתוק , התחילו להתחמק והבטיחו שיבדקו ויחזאו אלי , אף אחד לא חזר כל יומים מנסה לברר אם התחדש משהוא , התשובה שאני מקבל שצריך לחזור אלי תוך יום או יומים , חיבו אותי על התקופה מאז שחתמתי ולא גלשתי שניה אחת בפועל ,
נא עזרתכם בנוסף עלות ההתקשרות כל יום אליהם עד עכשיו יותר מ 50 ש"ח

תודה
כספי סוג הנזק :
ניתוק פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח מטופל ע"י מחלקת קשרי לקוחות של נטוויז'ן לבירור העניין תגובה:
הלקוח מטופל ע"י מחלקת קשרי לקוחות של נטוויז'ן לבירור העניין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה