פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
רחמים סיון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי סיון והתחברתי לשרותי אינטרנט של נטוויז'ן בעסקה טלפונית
לאחר ארבעה ימים החלטתי לבטל את העסקה מנסיבות אישיות לי
יצרתי קשר מס' רב של פעמים עם שרות הלקוחות ומסרו לי שאין באפשרותי להתנתק
לבסוף דיברתי עם מנהלת שהתייחסה בזלזול רב והודיעה לי שהפעם היחידה שאני יכולה לדרוש לבטל היא עוד שנה וניתקה איתי את השיחה
אני לא מעוניינת במנוי ואף אחד לא יכול להכריח אותי להשאר מנויה אצלהם
לא חתמתי על שום התחייבות ולא ידעתי שלא תהיה באפשרותי לבטל את המנוי כשביצעתי את העסקה.
לא גלשתי במנוי אפילו שנייה אחת ואין בכוונתי להשתמש בו אך בכל זאת מחייבים אותי לשלם במשך שנה שלמה
וככל שאני יודעת יש לי 14 יום לביטול עסקה למרות שבכלל לא ידעתי שאני מחוייבת
וגם אם עברו 14 יום תמיד יש אפשרות לעזוב בעלות כספית
אם ייתכן ויחזיקו אותי מנויה למורת רוחי
מבקשת להתנתק
תודה סיון
כספי סוג הנזק :
אנא נתקו אותי מהמנוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
14 יום לביטול עסקה נוגעים למוצרים ולאמלשירות שניתן מרגע ביצוע העסקה.
חברת נטוויז'ן מגבה את העסקה בכתב מלבד פירוט העסקה בע"פ, לרבות מהות ההתחייבות ותקופתה.
תגובה:
הלקוחה שוחחה עם מנהלת בשירות לקוחות ונמצא פתרון שהשביע את רצון הלקוחה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה