פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר רצון לעזור< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח של מרוצה! של חברת נטוויז'ן מזה למעלה מ-3 שנים ועד כה לא הייתה לי בעיה כלל , השרות והתמיכה הטכנית ללא דופי.
אני כרגע מחובר בהתחייבות לשנה לנטוויז'ן\HOT כאשר התשלום דרך נטוויז'ן.
ב-31 לאוגוסט אני טס לארה"ב לתקופה של מספר חודשים (הכרטיס הינו כרטיס פתוח)
ביקשתי שיקפיאו את חשבוני בזמן שהותי בחו"ל וכשאחזור אמשיך את ההתחייבות מאיפה שהפסקתי , לצערי הרב נציג שרות הלקוחות טען שלא ניתן להקפיא חבילה משולבת ולא ניתן להתנתק אפילו במחיר של תשלום קנס. האופציה היחידה היא להעביר את המנוי ואין לי למי להעביר. שוב פעם אציין שאני מרוצה מהחברה ואינני רוצה לנתק את הקשרים עימה , פשוט לא מעוניין לשלם על שרות שאין באפשרותי להשתמש בו זמנית.
יש לציין שהחל מה-30 באוגוסט אני יהיה זמין רק דרך המייל
עוגמת נפש סוג הנזק :
הקפאת המנוי עד לחזרה לארץ ואז המשך ההתחייבות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
מנוי בהתחייבות לא ניתן לניתוק. על אחת כמה וכמה מנוי משולב עם חברת התשתית. תגובה:
מנהלת בשירות לקוחות של נטוויז'ן תשוחח עם הלקוח לשם מציאת פתרון משביע רצון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה