פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטוטל מנוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביקשתי לבטל מנוי של בני השוהה שהייה ארוכה בחו"ל ויפה את כוחי (אימו) לבטל את מנוי הנטויז'ן שלו (את המנוי אני מממנת בכרטיס האשראי שלי). הודעתי על בקשתי לביטול, לא חזרו אלי כפי שהבטיחו, התקשרתי בשנית לאחר המתנה של כ-40 דקות על הקו התיאשתי ושלחתי דוא"ל. אז חזרו אל בני בחו"ל שפהנה אותם אלי עקב מחיר יקר של שיחה לסלולרי בחו"ל. שיחה מתישה עם אשת שרות שרות לקוחות נתנה לי להבין שמה שביכולתי לעשות הוא לבטל את חיוב כרטיס האשראי שלי ולבני יצטבר חוב עד שידבר איתם. (המתנה של 40 דקות על הקו מסלולר בחו"ל יכול לממן שרות אינטרנט של כ-1/2 שנה). פקססתי יפוי כוח לביטול המנוי ועכשיו ממתינה לרצונם הטוב של נטויז'ן לבטל את המנוי. אז למה שנרצה לעבור לנטויז'ן..........
אולי גם כספי עדיין לא ברור סוג הנזק :
התיעלות. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
לא ניתן לאתר מנוי על פי הפרטים שנרשמו. תגובה:
הלקוחה מוזמנת לפנות לשירות הלקוחות עם פרטי המנוי של בנה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה