פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול מנוי נושא התלונה:
מלכי נעמה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במשך שלושה חודשים אני מנסה להתנתק מנט ויזן. העברת המידע מאחד לשני נעשית בצורה מחפירה, שלוש פעמים (כשבכל פעם התקשר אלי נציג השירות ובכל פעם הסברתי מדוע אני רוצה להתנתק) אמרו לי מנהלים או נציגי שירות שהם ינתקו אותי חבל שבכל אחת מהפעמים לאחר כמה ימים קיבלתי עוד שיחת טלפון מנציג אחר שאני לא יכולה להתנתק וכך חוזר חלילה. בכל אחת מהשיחות הובהר לי שאני אוכל לקבל 3 חודשי מנוי חינם כשארצה (על החודשים בהם שילמתי ולא היה לי צורך בשירות). בשיחה האחרונה שאמרו לי שאני לא מנותקת ושוב פעם דיברו על חודשי החינם (בהתייחס לתקופה בה לא השתמשתי בשירות) צעקתי על הנציגה (כי כבר לא מצאתי דרך אחרת) שיעזבו אותי בשקט ושכל מה שאני רוצה זה להתנתק בלי חודשי חינם ובלי מתנות. מיותר לציין כי זמן ההמתנה בכל פעם שדיברתי עם הנציגי שירות הוא ארוך וכמובן שאין באפשרותם של נציגי השירות להתקשר אלי אני כולי תקווה שהסיוט הזה יסתיים בקרוב
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי על חודשי התשלום ללא תמורה וניתוק מוחלט פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה בחרה במנוי בהתחייבות.
חברת נטוויז'ן עומדת בתנאי העסקה שבחרה הלקוחה.
תגובה:
כמחווה על תקופה בה לא עשתה שימוש במנוי, קיבלה הלקוחה חודשי גלישה ללא עלות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה