פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שקרים של נציגת מכירות ,חיוב כספים ללא שימוש באינטרנט ואי רצון להחזרת הכסף . נושא התלונה:
אדלשטיין לירון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏27 ‏אוגוסט ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש יוני פניתי לחברת נטוויז'ן על מנת לברר על חבילות אינטרנט. במהלך השיחה הוצעה לי חבילה של 750 במחיר 39 שקלים לחודש ללא התחייבות (!!) . מאחר והייתי מחוייבת באותה עת לחברה אחרת אמרתי לנציגת השירות כי אחזור אליהם כאשר תסתיים לי ההתחייבות. הנציגה אמרה כי חבל על מבצע כזה טוב והציעה כי נתחבר והיא תקפיא את המנוי ללא תשלום עד אשר אני אתקשר לחברה ואבקש להפעילו. כמו כן אמרה כי מכתב ישלח עם הפעלת החשבון. בפועל לאחר שלושה שבועות התחילו לחייב אותי ללא הודעה בניגוד למה שהוסכם בטלפו מה גם שלא נשלחה חשבונית אחת(!!) מנטוויז'ן לגבי חיובים של שלושה חודשים (גיליתי במקרה כאשר בדקתי את פירוט האשראי שלי)ן . לאחר שיחות וטרטורים הכוללים ניתוקים של נציגי שירות והעברה מנציג לנציג הועברתי בשעה טובה אל מנהלת שירות לקוחות (לאחר שצעקתי ואיימתי) אשר בישרה לי להפתעתי כי אני חוייבתי כבר על שלושה (!!) חודשים (לא השתמשתי בשרות אפילו יום אחד) וכי אני מחוייבת לחצי שנה !!!!!
היא "הסכימה " בתור "טובה" לזכות אותי על כספי בתנאי שאשאר בחברה . כאשר אמרתי שאני לא רוצה להשאר בחברה שנציגיה משקרים וששירות הלקוחות שלה מתחת לכל ביקורת היא אמרה שהכסף לא יוחזר ושהיא תבדוק את עניין ההתחייבות . אני פונה לאתרכם בבקשה לעזרה מכיוון שאני מותשת מההתמודדות עם נטוויז'ן ונציגיה. בתודה - טלי.
כספי, סוג הנזק :
ביטול המנוי ללא התחייבות והחזר כספי על החודשים עלי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
חברת נטוויז'ן פועלת מתוך שקיפות מלאה והעסקה בה בחרה הלקוחה גובתה בכתב.
תגובה:
מנהל בשירות הלקוחות ישוחח עם הלקוחה לוודא שביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה