פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול מנוי שינוי חבילה, או ניתוק = גישה חסומה!! נושא התלונה:
ארשיד אמאל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏01 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
פוריידיס מרכז הכפר, ת.ד 1230 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כ 3 חודשים, התקשרתי לנטוויזן לנתק ת'מנוי, כי לא הייתה לי התחייבות, הסתיימה התקופה, וראיתי אחרי כמה ימים של התחברות ל "בזק בין-לאומי" שהיא חברה מעולה, יחס אישי ופשוט הנאה להיות שם! אין להם התחיביות אין להם כלום!!
אז התקשר אלי עקשן מנטוויזן שהטריד אותי למשך כמה ימים, נסה לשכנע אותי שנטוויזן יותר טובה למות שהיא לא, שנטוויזן חברה מצויינת למרות שהיא חברה "נצלנית".. הוא תמיד ניסה לתת לי מחיר אשר יותר זול מזה של בזק בין לאומי, בסוף הוא מציע לי משו טוב, בנדל 3 מיגה ב 149 שקלים, אך מה בקשר להתחייבות?? שאלתי הוא אמר: "כן, גם אם אתה לא מחוייב לנטוויזן אז אתה עדיין מחוייב לקבלים.. אני פשוט הבנתי שאני מחוייב רק לקבלים!!
התקשרתי אחרי 3 ימים (שהיו ביניהם גם שישי שבת), שבהם לא נגעתי במנוי, כי היה לי אחד של בזק בין ליאומי שעדיין לא ניתקתי, ולא הצלחתי לפרד מחברה כזו נותנת ת'נשמה, לכן התקשרתי שוב לנטוויזן שוב, רציתי לבטל סופית, אומרים: "אתה בהתחייבות לשנה, אין אפשריות" נסיתי פה ושם לנהל מו"מ, אך ללא תועלת, כי החוק אצלהם ברור: "נצלו ת'לקוח עד הסוף ובזה אין מה להתפשר! (הדעה שלי)"
ועד עכשיו אני לא מתליח לקבל את זה שאני בהתחייבות שאין לה סעיפי יציאה, איך ובמה זה שונה מלהיות בצינוק??
אחרי המלחמה מצבי (סטודנט) נהפך לבלתי סביל, לכן התקשרתי לבטל שוב להקטין ת' חבילה לפחות, כי בבית אצלי עדיין צריכים אינטרנט, אז הם עונים: "לא ניתן", אך שאלתי: "בהנחה שהיה לי 1.5 מיגה, ורציתי להגדיל אתם מוכנים?" בטח וכן ענו לי, וזה בדיוק מאמת את החוק שהם נשענים עליו וזה: לנצל.
אחרי שרבים איתם, מצליח לפרק ת' בנדל, אך בתנאי שאני מתחייב מחדש ל 3 מיגה ב 59 שקים לשנה חדשה, חשבתי שזה גם קשור לקבלים, התקשרתי לחברת הקבלים, שם הם גמישים, מוכנים לפרק בנדלים, מוכנים להקטין חבילה מוכנים להכל גם אם רציתי לנתק אני משלם 199 ומנתק, וזה מאוד נחמד מצידם, חזרתי לנטוויזן, שאלתי שהם אישרו לשנות ולהקטין אך בגלל שטכנית אני לא יכול להשתמש ב 1.5 מיגא אלא באישורה של חברת האינטרנט אז עלי להקטין ת' חבילה ל 1.5 אצלכם, ואז קיבלתי ב 100% סירוב, שאלתי אם הם מקבלים שאני אשלם אותו סכום עבור 1.5 (ז"א 59 עבור 1.5 מיגה), ענה לי: "זה לא עניין של כסף אך זה עניין של מהירויות ו.. אבל בכל מקרה אני אברר" אחרי בירור, הוא אומר לי שכן, הם יכולים להקטין אך בשני תנאים, אחד זה התחייבות מחדש, שיני זה להתחבר לחבילה של 1.5 ואנטי וירוס (שהאנטי וירוס בכלל לא קשור אלי ואותי לא מעניין) שעולה 54 שקלים, ללא אפשריות לשינוי או ביטול, במילה אחת: "מה שחשוב זה הכסף"!!
תודה נטוויזן, אתם מתעייפים ונותניםת'נשמה שלכם
עד היום בכל ענפי החברות בכל גדלי החברות, החברה האחת והיחידה שלא מאפשרת יציאה אחרי התחייבות ואין לה מעיפי ניתוק היא: נטוויזן.
עדיפיות שלי לפי הסדר:
1. להנתק סופית מנטוויזן ללא כנס ולשכוח שהיה לי מנוי אצלהם ולחזור לבזק בין-ליאומי.
2. להקטין ת' חבילה ל 1.5 מיגא בלי ניצול ללקוח, במחיר הרגיל ולא ב 54 שקלים.
3. להנתק ולשלם כנס, וגם לחזור לבזק בין-לאומי.
4. שהחברה תפסיק לנצל אנשים ותטעה אותם במשחקי המילים של הנציגים שלה!
בזבוז זמן וכספי סוג הנזק :
לפי מה שנזכר למעלה לפי העדיפיות כך ש 1 הכי עדיף 4 פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח ביצע עסקה בהתחייבות.
חברת נטוויז'ן מגבה כל עסקה בכתב ע"י דוא"ל הנשלח ללקוח ומפרט את כל פרטי החבילה שבחר הלקוח.
תגובה:
מנוי בהתחייבות לא ניתן לניתוק עד לתום תקופת ההתחייבות. יחד עם זאת מנהל בש"ל ישוחח עם הלקוח בניסיון להביאו לשביעות רצון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה