פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעייה בעת המכירה נושא התלונה:
קריטשבסקי יצחק שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏25 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ב 25/7/2006 ביקשתי מנטוויז'יון פרטים על תוכנית ההתחברות המשולבת של נטוויז'יון/הוט. עשיתי זאת במסגרת השוואת מחירים ותנאים בין ספקי אינטרנט שונים.
הנציג של נטוויז'יון מסר לי את הפרטים על חבילת ההתחברות 1.5 מגבייט / 256 קילובייט upload. לפי הנציג עלות ההתחברות עמדה על 54 ש"ח. הנציג גם הצהיר שבידי אופציה להתנתק בתום שלשה חדשים.
על סמך הפרטים האלה הסכמתי לקבל שירות מנטוויז'יון.
אלא שכאשר שוחחתי בשיחת וועידה עם נציגת הוט על מנת לתאם התקנה, התברר לי:
1) עלות ההתקנה היא 94 ש"ח ולא 54,
2) אינני יכול להתנתק מהוט בפחות משנה.
שאלתי את נציג נטוויז'יון לפשר הדברים. וקיבלתי הסבר מגומגם שהוא טעה לגבי עלות
ההתחברות ולגבי אופציית ההתנתקות הוא התכוון רק לצידה של נטוויז'יון.
אם כן אני סבור שהיתה כאן הטעייה ונסיון ליפות את העובדות ועל סמך זה ביקשתי מיד באותו יום לראות את היעסקה הזאת כמבוטלת. ולמיטב הבנתי גם קיבלתי אישור על כך בנציג המכירות.
אלא שחודש מאוחר יותר כרטיס האשרי שלי חוייב ב 81 ש"ח למרות שלא ביצעתי התחברות.
כאשר התקשרתי לנטוויז'יון הוסבר לי כי אני מחוייב בגלל שהובהר לי על התחייבות.
הייתכן שספק שירות ימסור פרטים לא מדוייקים, כוזבים, מטעים בעת המכירה וידו תהיה על העליונה???
נ.ב.: לא חתמתי על הסכם כל שהוא. לא בצעתי התחברות בפועל. לא השתמשתי בשירות כל שהוא.
כספי סוג הנזק :
החזר הכספים שנגבו פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח ביקש לנתק את מנויו באותו יום שהתחבר. לאחר נסיונות להשיג את הלקוח נסגרה הפניה. תגובה:
מנויו של הלקוח יסגר והוא יזוכה על כל חיוב שיצא על המנוי. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה