פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול התחייבותי לאחר יום בלבד נושא התלונה:
פרוכטר חיים שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי חיים והתחברתי לשרותי אינטרנט של נטוויז'ן בעמדה שנמצאת ב- OFFICE DEPOT לאחר יום החלטתי לבטל את העסקה מנסיבות אישיות לי
יצרתי קשר למחרת עד שענו לשיחת טלפון לקח 20 דקות ונאמר לי מכיוון שיש מלחמה בצפון והמשרד הראשי נמצא שם ויש מלחמה צריך להעזר בסבלנות ובכל זאת בשיחה זו נאמר לי שלא ניתן לבטל התחייבות שחתמתי עליה על אף שזה נחתם אתמול ולא גלשתי אפילו לא שניה .ובכל זאת לא נואשתי התקשרתי מס' רב של פעמים (וכל התקשרות לקח מינימום של 20 דקות עד שענו לשיחתי, עוד לא התחברתי ועם כזה שרות אני גם חינם לא מעוניין להתחבר) עם שרות הלקוחות ומסרו לי שאין באפשרותי להתנתק אבל בכל זאת הציעו הוזלה במחיר ועוד כל מיני מתנות (ושוב אני מציין אחרי התשה שכזאת חינם עם כל המתנות בעולם אני לא רוצה שום קשר התקשרות עם החברה הזו נקודה.)
אשמח באם הנושא הנ"ל יטופל בהקדם.
לבסוף דיברתי עם מנהלת שהתייחסה בזלזול רב והודיעה לי שהפעם היחידה שאני יכולה לדרוש לבטל היא עוד שנה וניתקה איתי את השיחה
אני לא מעוניינת במנוי ואף אחד לא יכול להכריח אותי להשאר מנויה אצלהם
לא חתמתי על שום התחייבות ולא ידעתי שלא תהיה באפשרותי לבטל את המנוי כשביצעתי את העסקה.
לא גלשתי במנוי אפילו שנייה אחת ואין בכוונתי להשתמש בו אך בכל זאת מחייבים אותי לשלם במשך שנה שלמה
וככל שאני יודעת יש לי 14 יום לביטול עסקה למרות שבכלל לא ידעתי שאני מחוייבת
וגם אם עברו 14 יום תמיד יש אפשרות לעזוב בעלות כספית
אם ייתכן ויחזיקו אותי מנויה למורת רוחי
מבקשת
לאשר ניתוק התחייבות ולא לחייב את כ"א שלי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח פתח את מנויו תוך הסכמה מלאה לפרטי החבילה וההתחייבות. הלקוח גלש ועקב כך נכנס לתוקף ההתחייבות המלא של העיסקה. חברת נטויז'ן עומדת בתנאי העיסקה וההתחייבות ששני הצדדים הסכימו עליהם. תגובה:
הלקוח נמצא בהתחייבות ולא ניתן לבטל את המנוי בתקופת התחייבות זו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה