פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי יכולת גלישה באינטרנט כתוצאה מתקלה ומניעת התנתקות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוחה של נטוויג'ן זו השנה השניה. אמנם הגלישה היתה איטית יחסית לעומת הגלישה אליה אני רגילה ב- 750MB אך ללא תקלות מיוחדות. בשלושת החודשים האחרונים אינני יכולה לגלוש באינטרנט. הודעות אין ספור נמסרו הן למחלקת שירות הלקוחות והן לתמיכה הטכנית. כאשר שירות אחד מעביר אותי לשירות השני מבלי לפתור הבעיה. לבסוף לאחר "עזרה טכנית" שקיבלתי טלפונית נמסר כי לא ניתן לתקן את התקלה, אלא אם כן ארכוש תוכנה נוספת/אחרת. ביקשתי להתנתק מנטוויג'ין ושיזכו אותי בסכומים שנגבו עבור אותם חודשים בהם לא התייחסו לטענתי ובהם הטכנאים המוכשרים שלהם לא מצאו פתרון. ביקשתי את שם המנכ"ל לשם שליחת מכתב תלונה וסרבו למסור לי. לא זו בלבד, למרות שסגרתי על סכום של 39 ש"ח, גבו ממני בחודש הראשון כ- 80 ש"ח לאחר בירור גבו ממני בחודש השני כ- 60 ש"ח וממשיכים לגבות עד היום 39 ש"ח מבלי לגלוש. למרות בקשות חוזרות ונשנות ממני להתנתק מחברה שגובה תשלום על שירות שלא ניתן, אני נתקלת בנציגי שירות אטומים ובחברה אטומה לצרכי הלקוח ומסרבים בתוקף לנתק ולהפסיק החיוב. אני חוזרת ומדגישה אני לא רואה אינטרנט מזה מס' חודשים. בנוסף לכל, ברוב חוצפתם התקשרה נציגה שלא מטפלת בבעיות האי גלישה שלי אבל טרחה להודיעה לי שהתיבה שלי המוסה מה שהגיוני משום שאינני מצליחה לקרוא דואר מזה שלושה חודשים כי אני לא יכולה להתחבר לאינטרנט. אבקש להתנתק מיידית ולהחזיר לי הכספים שנגבו בתקופה שלא יכולתי לעשות שימוש באינטרנט.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוחה נמצאת בהתחייבות.
חברת נטוויז'ן עמדה ועומדת בתנאי ההתחייבות שסוכמו עם הלקוחה לגבי אספקת השירות.
תגובה:
יחזור אל הלקוחה תומך בכיר ממחלקת התמיכה הטכנית של נטויז'ן על מנת לפתור את בעיותיה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה