פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון לנתק את המנוי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי מנויה של נטויז'ן עד לסוף מאי. מאחר ובתחילת ההתחברות (כשנה לפני)- הבטיחו לי חודש נוסף חינם- אז המנוי היה בתוקף עד לסוף יוני. כאשר התקשרתי וביקשתי להתנתק, דיברתי עם נציג מקשרי לקוחות בשם יניב והוא ניסה לשכנע אותי בעוד כמה "מבצעים" שיש להם. התנגדתי בתוקף והוא ניתק אותי באופן סופי (לפי מה שאמר בטלפון). לאחר כמה זמן- הופתעתי לגלות בישרכארט כי החברה ה"אמינה" ממשיכה לחייב אותי בסכום של 29 ש"ח כל חודש. התקשרתי לברר ואמרו לי כי אני בהתחייבות. ביקשתי שיעבירו אותי למחלקת קשרי לקוחות ותמיד נעניתי בתשובה כי הם יחזרו אלי. ההמתנה הארוכה כבר ייאשה אותי ולכן ניסיתי לפנות אליהם גם דרך האינטרנט (במייל) וגם דרך הודעות טלפוניות. היום (אחרי כמעט 3 חודשים שבהם אני מתקשרת ומבטיחים שיחזרו אלי) החלטתי להתקשר ולאלץ אותם להעביר לי את קשרי לקוחות. לתדהמתי הרבה, ענתה לי בחורה בשם שירן משירות לקוחות אשר אמרה לי כי מחלקת קשרי לקוחות ביקשו שלא להעביר את הפניות שלי אליהם מאחר ואני בהתחייבות אצליהם.
נ-ד-ה-מ-ת-י!!! הרי הנציג מקשרי לקוחות אמר לי לפני 3 חודשים שאני מנותקת ופתאום אני מגלה שהוא שיקר, גנב את כספי ועוד מתחמק...
ביקשתי לדבר עם מנהלת שירות לקוחות ואכן כעבור מספר דקות היא חזרה אלי. לטענתה, אני בהתחייבות לחצי שנה מסוף יוני ועד לסוף נובמבר. כאשר אמרתי לה שאני דיברתי ב- 5/6 עם אותו נציג היא אמרה לי להמתין כי היא רוצה לבדוק אם אכן בוצעה שיחה. כאשר בדקה- אמרה שאכן היא רואה שיחה אך בפירוט הדברים היא אמרה שאני התחייבתי לחצי שנה ב- 29 ש"ח. אמרתי לה שלא התחייבתי וזה לא יכול להיות כי אני באינטרנט זהב ויוצא שאני משלמת לשני ספקים בעוד בנטויז'ן אני לא גולשת. היא אמרה שהיא מאמינה לנציג שדיבר איתי והיא לא יכולה לדעת מה אני אמרתי. שאלתי אותה אם השיחות מוקלטות והיא אמרה שלא. ממש חוצפה. היא ניסתה לשכנע אותי ולהציע לי לעשות "הקפאה" למנוי בנטויז'ן (בעוד שאני כלל לא התחייבתי אליו )ובסיום התקופה באינטרנט זהב- לחזור ולגלוש דרך נטויז'ן. אני לא מעוניינת ולא רוצה להישאר עם חברה של גנבים. פשוט כך!!! אני סמכתי עליהם ונתתי את מס' האשראי שלי והם רימו אותי- הנציג- יניב- אמר שלי שינתק אותי מיידית בעוד שבפועל- הוא חייב אותי.
מבקשת לברר את העניין.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
כאשר סיימה הלקוחה את התחייבותה הקודמת ביקשה להתנתק. על מנת לכבד את בקשתה הועברה למח' קשרי לקוחות. ללקוחה ניתנה הצעת שימור חדשה וסוכם עימה את תאריך תחילת ההתחייבות החדשה.הלקוחה המשיכה לגלוש אל תוך תקופת ההתחייבות החדשה שנקבעה עמה ובכך אישרה את התחייבותה. תגובה:
חברת נטוויז'ן עומדת בתנאי ההתחייבות שסוכמו עם הלקוחה.
הלקוחה נמצאת בהתחייבות ולא ניתן לסגור את המנוי בתקופה זו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה