פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפתעה: לא נותנים להתנתק!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מזה 12 ימים מנסה לנתק את מנוי האינטרנט שאינו נמצא בשום התחייבות. אני עוברת את 7 מדורי הגהינום שמתוארים בתלונות הקודמות. דיברתי לפחות עם 8 נציגים, כל אחד דורש לדעת למה אני מתנתקת. לאחר שהצלחתי להגיע ( לא יאומן) לנציג שימור הלקוחות עצמו, הוא ניסה במשך כ- 40 דקות להציע מבצעים שונים כשאני ברקע, על סף יאוש אומרת לו שגם אם יציע לי אינטרנט בחינם לכל החים אני לא מעוניינת להיות לקוחה שלהם ושבבקשה אם יש לו לב שפשוט ייתן לי להתנתק. הסיכום היה שאני שולחת צילום ת.ז ויחזור אלי מנהל תוך 48 שעות. באופן מפתיע, הוא לא חזר. היום יום חמישי ונציג שירות הלקוחות הסביר לי שאין לי מה לעשות אלא לפנות ביום א'.

האם יש סיכוי שמא עלי להרים ידים? מה צריך לעשות כדי להתנתק? עזרו לי !!!!
לא פיצוי לא מבצע לא סליחה. רק התנתקות, רטרואקטיבית פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל חברת נטויז'ן וביקש לבטל את המנוי. על מנת לכבד את בקשתו הועברה פניה אל מחלקת קשרי לקוחות של נטויז'ן . תגובה:
מנויו של הלקוח נותק פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה