סירוב החברה לבטל עיסקה כמתחייב לפי חוק הגנת הצרכן |
נושא התלונה: |
יום חמישי 14 ספטמבר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב- 14.9.2006 ניגש אלי נציג מכירות של נטוויז'ן שהסתובב בקניון חיפה (ללא דוכן מכירות - הוא יזם פניה אלי) והציע לי להתחבר לשירות גלישה באינטרנט. במעמד זה הסכמתי וחתמתי על טופס הצטרפות לשירות.
למחרת פניתי למחלקת שירות הלקוחות של חברת נטוויז'ןבבקשה לביטול העיסקה. לאחר שהועברתי למחלקת קשרי לקוחות, שם לקחו ממני את פרטי המקרה, הבטיחו כי לא תהיה כל גביה מצד החברה בעיסקה זו, ונציג נוסף יפנה אלי בקרוב לביטול העיסקה.
כעבור שעה קלה אכן התקשר אלי נציג החברה, אך רק כדי להבהיר לי שבניגוד למה שנאמר לי, בכוונת החברה לגבות באופו מלא את התשלום בגין העיסקה וכי העיסקה לא תבוטל. גם שיחה עם תומר - מנהל מחלקת קשרי לקוחות לא הועילה והעיסקה לא בוטלה.
ברצוני להבהיר שעיסקה זו עמודת בקריטריונים של עיסקת "רוכלות", ולכן לפי חוק הגנת הצרכן אני זכאי לבטל את העיסקה תוך 14 יום.
להלן הקטע הרלוונטי מהחוק:
עסקה ברוכלות (תיקון: תשמ"ח, תשנ"ח) .
(א) בעסקה ברוכלות רשאי הצרכן לבטל את ההסכם -
(1) במכר - מיום עשיית ההסכם עד ארבעה-עשר ימים מיום מסירת הממכר;
(2) בשירות, אם טרם הוחל בנתינתו - תוך ארבעה-עשר ימים מיום עשיית ההסכם.
ברצוני לציין שטרם התחלתי לקבל שירות מהחברה (לא גלשתי באינטרנט ואף לא קיבלתי סיסמת גישה לאינטרנט).
טענת מנהל מחלקת קשרי לקוחות כי השירות כן ניתן לא מקובלת. יש להבחין בין התקשרות למתן השירות לבין מתן השירות בפועל. במקרה זה חברת נטוויז'ן לא נתנה לי שירות כלשהו.
מכיוון שמדובר בעיסקת רוכלות הניתנת לביטול ע"פ חוק הגנת הצרכן, ומכיוון שנציגת קשרי לקוחות הבטיחה לי כי החברה לא תגבה ממני תשלום בגין עיסקה זו,אני מבקש לבטל את העיסקה לאלתר!
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול העיסקה לאלתר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|