פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נטויז'ן אינה מסוגלת לספק שירות ואינה מאפשרת לבטל את המנויb נושא התלונה:
יצחקוב דרור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏19 ‏ספטמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אגש ישר לעניין.
שמי דרור יצחקוב ואני גולש באינטרנט עם חברת נטויז'ן (להלן: ספק השירות) מזה מספר שנים.
לאחרונה חידשתי את מנוי האינטרנט לחבילה שנקראת "אפלואוד 150".
בזק (להלן: ספק התשתית), שגם אצלה הייתי חבר בחבילת "אפלואוד 150", שידרגה חינם לכל חברי החבילה לחבילת "אפלואוד 250".
על מנת שאוכל להינות מהשירות נדרש ספק השירות גם הוא לעדכן את החבילה (שכן כדי להתחבר לאינטרנט צריך גם ספק תשתית וגם ספק שירות).
התקשרתי לספק השירות והוא סירב לעדכן את החבילה בטענה שאין לו עדיין חבילה מסוג זה.
ביקשתי להתנתק מהשירות, שלא מתאים לי, אולם ספק השירות סירב לנתק אותי מהשירות מפני שהתחייבתי (בעסקה טלפונית) לחצי שנה.
ביקשתי לשלם את קנס הניתוק ולהתנתק בכל מקרה מהשירות אולם שוב נתקלתי בסירוב, והפעם בטענה ש"אי אפשר להתנתק מהשירות עד תום תקופת ההתחייבות".

האם מה שנטויז'ן עושה זה חוקי?
האם יכול להיות שבמדינת ישראל יהיה קיים שירות שלא ניתן לבטלו בשום אופן (במיוחד שלא חתמתי על שום מסמך, כאמור, מדובר בעסקה טלפונית)?
הייתי רוצה לקבל את עצתכם בנושא, מה ניתן לעשות ולמי כדאי לפנות.


בתודה מראש,

דרור יצחקוב.
וחוסר יכולת להנות משירות סוג הנזק :
לספק את השירות או לאפשר לי לבטל את המנוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
הלקוח טופל לשביעות רצונו ע"י מנהלת במחלקת שירות הלקוחות של חברת נטויז'ן תגובה:
הלקוח טופל לשביעות רצונו ע"י מנהלת במחלקת שירות הלקוחות של חברת נטויז'ן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה