פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב של חצי שנה בזיכוי כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בשנת 2005 הייתי מנויה בחברת נטוויז'ן. בחודש ספטמבר 2005 ביקשתי להתנתק משירותי החברה. לאחר מסכת ארוכה של פניות ודחיות (אנחנו נחזור אליך), הסכימה לבסוף הנציגה ששוחחה איתי לנתק אותי משירותי האינטרנט. בחודש מאי 2006 גיליתי בחשבון הבנק שלי הורדה של 79.90 ש"ח. פניתי לנטווויז'ן ותהיתי על מהות הגבייה המשונה הזאת. כמובן שהסתבר שהנציגה הקפיאה את המנוי שלי ולא טרחה ליידע אותי בכך. ביקשתי את כספי חזרה בתאריך 10/5/2006. מאז התקשרתי כ-8 פעמים לחברה, המתנתי בסבלנות על הקו, סיפרתי שוב ושוב את כל הסיפור, וביקשתי בנימוס את הכסף שלי בחזרה (סך הכל 79.90, לא סכום שקשה לחברת נטוויז'ן לעמוד בו). 8 פעמים הובטח לי שהכסף יוחזר לי במועד הקרוב, שיש לי זיכוי במערכת, וכמובן - שיחזרו
אלי טלפונית (היו גם נציגים שניסו לשכנע אותי לא להתנתק מהחברה - לגודל האירוניה). עד היום, 22/9/06, חמישה חודשים מהיום בו גבו ממני כסף על לא כלום, לא הוחזר לי שקל.
ו סוג הנזק :
א. התייחסות הגיונית לפניה שלי ב. החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
חברת נטויז'ן מתנצלת על העיקוב. תגובה:
הלקוחה תזוכה על החיוב. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה